احضار سه نفر از عاملان انتشار توهین و افترا برای نامزد انتخاباتی در زاهدان


احضار سه نفر از عاملان انتشار توهین و افترا برای نامزد انتخاباتی در زاهدان

زاهدان- ایرنا- سرپرست پلیس فتا سیستان و بلوچستان از احضار سه نفر از عاملان انتشار توهین و افترا برای نامزد انتخاباتی در شهر زاهدان خبر داد.

سرهنگ دوم حسن کیخا روز سه‌شنبه در این‌باره اظهار داشت:با آغاز تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کارشناسان پلیس فتا استان شبکه‌های اجتماعی را به صورت شبانه روزی رصد می‌کنند.
وی افزود: در این راستا صفحه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف شناسایی که گردانندگان آنها اقدام به توهین و افترا، تخریب و تشویش اذهان عمومی برای یکی از کاندیداها می‌کردند.
سرپرست پلیس فتا سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با توجه به محرز بودن جرم، در این راستا پرونده تشکیل و موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد:در این رابطه کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پس از شناسایی سه تن از گردانندگان صفحات شبکه‌های اجتماعی با هماهنگی مقام قضایی آنان را به پلیس فتا احضار کردند.
سرهنگ کیخا ضمن دعوت از هموطنان به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات تصریح کرد: پلیس فتا بر حسب ماموریت‌های ذاتی و محوله خود به صورت عام فضای مجازی را رصد می‌کند و هرگونه جرایم و موارد مغایر با قوانین و موازین تعیین شده را احصاء کرده و به مراجع قضائی اعلام میکند و با مجرمان برخورد خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی نیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلفاتی در فضای مجازی با در دست داشتن سوابق و ادله موجود با مراجعه به مراجع قضائی و طرح شکایت قانونی در پلیس فتا استان و شهرستان‌ها به دعاوی آنان رسیدگی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟