بارش باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد


بارش باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

مشهد- ایرنا- با فعالیت سامانه بارشی از عصر روز پنجشنبه بارش باران مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا می‌گیرد و تا صبح روز شنبه ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این بارشهای رگباری از نواحی غرب و شمال غرب استان خراسان رضوی آغاز می‌شود و به تدریج در تمام مناطق استان گسترده شده که بیشترین حجم بارش برای روزهای پنجشنبه و جمعه جاری پیش‌بینی شده است.

فریدون سنگچولی افزود: این بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است که در روز جمعه سرعت وزش باد شدید خواهد بود.

وی اضافه کرد: شب گذشته بارش پراکنده باران در شهرستانهای قوچان، چناران، کلات و فریمان گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا فردا پنجشنبه گفت: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد پنج درجه سلسیوس بود که امروز به ۱۱ درجه می‌رسد و پیش بینی شده است که روز پنجشنبه به ۲۰ درجه افزایش یابد.

سنگچولی افزود: از روز جمعه شاهد کاهش میانگین دمای هوا در خراسان رضوی خواهیم بود به طوری که بیشینه دمای مشهد در روز جمعه نسبت به روز قبل آن به میزان ۶ درجه کاهش دارد و به ۱۴ می‌رسد.

او ادامه داد: فریمان با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۱۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خرسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا