تاکید بر مبارزه با تروریسم در دیدار مقامات روسیه و قطر


تاکید بر مبارزه با تروریسم در دیدار مقامات روسیه و قطر

دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه در دیدار با مقامات قطری درباره موضوعات مختلف از جمله مبارزه با تروریسم بین المللی، جرایم سایبری و امنیت اقتصادی گفت‌وگو کرد.

تاکید بر مبارزه با تروریسم در دیدار مقامات روسیه و قطر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه روز سه شنبه و مقامات قطر درباره موضوعات مختلف از جمله مبارزه با تروریسم بین المللی، جرایم سایبری و امنیت اقتصادی گفت‌وگو کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه در دیدار با شیخ خالد بن خلیفه بن عبد العزیز آل ثانی، نخست‌وزیر، محمد المسند، مشاور امور امنیت ملی و عبد الله الخلیفی، رئیس دستگاه امنیت ملی قطر با اشاره به اینکه ارتباطات امنیتی عاملی مهم در همکاری دو جانبه است، از رشد مستمر روابط مسکو و دوحه ابراز رضایت کرد.

نیکلای پاتروشف، دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه از طرف قطری به علت حضور منظم در نشست‌های بین المللی که توسط روسیه برای نمایندگان عالی رتبه از مسولان امنیتی تشکیل می‌شود، تشکر کرد.

دبیر مطبوعاتی شورای امنیت ملی روسیه هم در پایان این نشست به خبرنگاران گفت مقامات دو کشور درباره مسائل مربوط به امنیت بین المللی و منطقه‌ای و توجه ویژه به مشکلات در حوزه مبارزه با تروریسم بین المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...