نشست وزیران نفت اوپک پلاس در ماه آینده میلادی


نشست وزیران نفت اوپک پلاس در ماه آینده میلادی

معاون وزیر انرژی روسیه اعلام کرد نشست آینده وزیران نفت اوپک پلاس بر اساس برنامه قبلی در تاریخ 6 مارس در وین برگزار خواهد شد.

نشست وزیران نفت اوپک پلاس در ماه آینده میلادیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، پاول سروکین، معاون وزیر انرژی روسیه اعلام کرد نشست آینده وزیران نفت اوپک پلاس که شامل اعضای اوپک و کشور‌های مستقل تولیدکننده نفت از جمله روسیه می‌شود بر اساس برنامه قبلی در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) در وین برگزار خواهد شد و تغییری در زمان برگزاری آن ایجاد نخواهد شد.

این در حالی است که پیش از این میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از احتمال تعویق برگزاری نشست کشور‌های عضو اوپک به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

گفته می‌شود از آغاز شیوع ویروس کرونا در اواخر ماه دسامبر تاکنون، بهای جهانی نفت بیش از ۲۱ درصد افت داشته است. در معاملات نخستین روز هفته، بهای جهانی نفت با روند کاهشی همراه بوده است.

بر این اساس، هر بشکه نفت برنت در اولین ساعات روز، ۵۳ دلار و ۶۳ سنت معامله شد. هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت نیز با ۸ سنت کاهش، ۵۰ دلار و ۲۴ سنت دادوستد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت