اعتراف هندرسون درباره جدایی کوتینیو


کاپیتان قرمز ها از علاقه خود به بازگشت فیلیپه کوتینیو می گوید. نوشته اعتراف هندرسون درباره جدایی کوتینیو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اعتراف هندرسون درباره جدایی کوتینیو

هندرسون: فکر می کردم که خروج کوتینیو ضرر بزرگی را برای ما در پی خواهد داشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۱
اعتراف هندرسون درباره جدایی کوتینیو

کاپیتان قرمز ها از علاقه خود به بازگشت فیلیپه کوتینیو می گوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوردن هندرسون ، هافبک انگلیسی و کاپیتان فعلی باشگاه لیورپول فاش می کند که در زمان خروج کوتینیو، تصور می کرده که لیورپول با ضرر بزرگی مواجه شود.

به گزارش اسپورت، جوردن هندروسن درباره احتمال بازگشت کوتینیو به لیورپول می گوید:

به نظر من او یک فوتبالیست استثنایی است. کوتینیو همه چیز را دارد و نگرش او فوق العاده است. کوتینیو عاشق فوتبال است. بنابراین، مطمئنا از نظر من بازگشت او مورد استقبال قرار می گیرد اما چنین چیزی بر عهده من نیست. شاید بهترین کار این باشد که از سرمربی تیم چنین چیزی را بخواهید. همه بچه های تیم او را دوست داشتند و اگر از هر کدام از آن ها بپرسید، من مطمئن هستم که همه آن ها می گویند که دوست دارند تا کوتینیو به تیم ما بازگردد. من فکر می کنم که زمان حضور کوتینیو در باشگاه ما گذشته باشد. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک همان فیلیپه‌ای را ببینیم که در گذشته شاهدش بودیم!

جدایی کوتینیو چندان هم برای لیورپول بد نبود. قرمز ها پس از جدایی این هافبک برزیلی، دو خرید فوق العاده را انجام دادند: ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر. هندرسون درباره جدایی کوتینیو و تقویت لیورپول پس از جدایی او می گوید:

من این احساس را داشتم که باید خودمان را تقویت کنیم. فکر می کردم که خروج کوتینیو ضرر بزرگی را برای ما در پی خواهد داشت و این (خروج کوتینیو) می تواند برای هر تیمی مضر باشد. با این حال، این احساس را نیز داشتم که در آن زمان ما یک قدم رو به جلو برداشتیم. بچه ها سطح بازی خود را بالا بردند و ما بدون کوتینیو خیلی خوب به موفقیت رسیدیم.

هندرسون درباره بازیکنانی که با پول فروش کوتینیو برای لیورپول خریداری شدند می گوید:

به نظر من شما باید اعتبار زیادی را برای ویرجیل و آلیسون قائل شوید اما بازیکنان بیشتری بعد از آن ها به اینجا آمدند و آن ها خیلی خوب در اینجا مستقر شدند و جا افتادند. این دو (آلیسون و فن دایک) شگفت انگیز هستند. ما تیم خیلی خوبی را داریم، نه تنها بهترین بازیکنان را داریم بلکه بهترین هواداران را نیز داریم و چنین چیزی کمک کننده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی