انصراف چهار نامزد انتخاباتی در شیروان


انصراف چهار نامزد انتخاباتی در شیروان

بجنورد- ایرنا- فرماندار شیروان اعلام کرد: چهار تن از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، با ارسال درخواست کتبی خود، از نامزدی مجلس انصراف دادند.

امین رضا مرآتی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، نامزدهای انصرافی را شامل «ابوالفضل جعفرزاده گلیان، حسن صابری، محمد صانعی و مهستی بیچرانلو» عنوان کرد که با کناره گیری آنها از حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی، شمار نامزدهای حاضر در این صحنه به ۱۰ تن رسیده است.

وی در خصوص شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر انصراف ۲ نازد دیگر انتخاباتی این حوزه انتخابیه شامل یک مرد و یک زن، اظهار داشت: تاکنون از سوی این ۲ نفر درخواست کتبی برای انصراف به فرمانداری نرسیده است و مادام که نامزدی رسما اعلام انصراف نکرده باشد، از نظر ستاد انتخابات به عنوان نامزد انتخابات در صحنه رقابت حضور دارد.

بر اساس اخبار منتشره در فضای مجازی، چهار نامزد انصرافی شیروان به نفع یکی دیگر از نامزدهای این حوزه انتخابیه از حضور در عرصه انتخابات کناره گیری کرده اند.

شهرستان شیروان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و اکنون ۱۰ تن بر سر آن رقابت دارند.

در این شهرستان ۱۵۶ هزار نفری، ۱۱۵ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند که بر اساس اعلام فرمانداری شیروان ۱۴۰ شعبه، شامل ۸۰ شعبه ثابت و ۶۰ شعبه سیار، برای جمع آوری آرای آنان پیش بینی شده است.

همچنین سه هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در حوزه های اجرایی، نظارت، نظامی و انتظامی برای همکاری در برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه سازماندهی شده اند.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد