گله‌مندی پلیس تهران بزرگ نسبت به رفع پلمب ٤٠ خانه پلاک قرمز


گله‌مندی پلیس تهران بزرگ نسبت به رفع پلمب ٤٠ خانه پلاک قرمز

تهران- ایرنا- رییس پلیس تهران بزرگ گفت: ٩٠ خانه پلاک قرمز سال گذشته پلمب شده بود که بیش از ٤٠ خانه دوباره بازگشایی شد که نسبت به این موضوع گله‌مند هستیم.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی عصر سه شنبه در همایش بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد در کلانتری ١١٦ مولوی اظهار داشت: وضعیت این خانه های بی صاحب و نابسامان مانده است، از این رو دستگاه های متولی باید در این زمینه پیگیر باشند.

وی افزود: همه دستگاه های متولی باید با هم افزایی و توان افزایی نسبت به وضعیت مناسب محله شوش و مولوی اقدام کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ با تاکید براینکه ٨٠ تا٩٠ درصد معضلات منطقه مولوی برطرف شده است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه شوش، مولوی و هرندی تاکید کردند که پلیس در این زمینه جلسه هایی برگزار و طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر را هماهنگ کرد.

وی افزود: پلیس در گذشته صدها طرح و برنامه برای کاهش معضلات در منطقه شوش، مولوی و هرندی اجرایی کرده بود که نتیجه چندان مناسبی نداشته است.

رحیمی ادامه داد: سال گذشته برنامه ریزی مطالعاتی صورت گرفت تا نسبت به جمع آوری معتادان و ساماندهی این منطقه، کوچه به کوچه اقدام شود امسال بیش از یک سال است که طرح جمع آوری معتادان می گذرد.

وی از همکاری نکردن دستگاه های مختلف انتقاد کرد و گفت: با این اوصاف پلیس با شدت و جدیت بیشتر ورود کرده و همه دستگاه ها و مردم در این زمینه بر اساس وظایفی که دارند فعال شوند.

امنیت در مساجد محله های شوش و مولوی
رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از ٢٠ مسجد در این محله ها از سال گذشته تاکنون فعال شده است بیان داشت: در برخی محله ها اراذل و اوباش به مسجدی ها حمله می کردند و آنها را مزاحم می دانستند.

وی گفت: با فعال شدن گشت رضویون و بسیجی ها در کنار پلیس با ناهنجاری ها برخورد شده است.

رحیمی با بیان اینکه محله شوش و مولوی خاستگاه خرده فروشان مواد مخدر بوده است گفت: بسیاری از معتادان در این محله ها به دنبال خرید و فروش مواد مخدر و ارتزاق کثیف بودند.

وی ادامه داد: از همه دستگاه ها در پاکسازی محله های تهران از معتادان متجاهر را درخواست همکاری داریم ضمن اینکه از بهزیستی نیز به خاطر خدماتی که ارائه می کند قدردانی می کنیم.

تاکید بر تعطیلی مراکز گذری در محله های شوش، مولوی و هرندی
رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تعطیلی مراکز گذری بهزیستی در محله شوش و مولوی گفت: باید معتادان از این مکان ها جمع آوری شوند چرا که آنها برای دریافت امکانات به این مراکز مراجعه می کنند.

وی تاکید کرد: درخواست مردم این محله است که این مراکز گذری به نقاط دیگر شهر منتقل شود از این رو از بهزیستی درخواست می کنیم در این مورد تصمیم گیری کند.

١٢ مراکز گذری یا سرپناه روزانه در این محله ها هر روز از ساعت ۹ تا ۱۴ هر روز با یک وعده غذای گرم و وسایل بهداشتی و مراقبتی به معتادان خدمات ارائه می کنند.

اجرای طرح عملیاتی ظفر در تهران
رحیمی با اشاره به طرح عملیاتی ظفر گفت: جلساتی با پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس پیشگیری و کلانتری ها برگزار شد تا نسبت به دستگیری خرده فروش ها توجه جدی شود.

وی ادامه داد: تیم های ضربتی و گشتی پلیس نیز در زمینه برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر فعال هستند.

دره فرحزاد و پاکسازی معتادان
رییس پلیس تهران بزرگ به وضعیت دره فرحزاد اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی دستگاه قضایی بخشی از این دره از حضور معتادان متجاهر پاکسازی شد.

وی هشدار داد: تهران محل امنی برای خرده فروشان و معتادان متجاهر نخواهد بود و با قاطعیت برخورد می کنیم.

هر رای یک موشک به قلب ترامپ است
وی همچنین با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک رای ما، یک موشک در قلب ترامپ و دارو دسته آن است.

رحیمی افزود: مدتی است که دشمنان درخصوص رای ندادن مردم تبلیغات گسترده ای رو شروع کرده اند در حالیکه ما باید با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای افراد صالح و کارآمد را انتخاب کنیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران