آشنایی با بهترین روش‌های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی


نخستین کار برای تحریک مردان این است که با همسرتان درباره چیزهایی که موجب تحریک او می گردد صحبت کنید و بدانید چه کارهایی موجب برانگیختگی شهوت همسرتان می شود

آشنایی با بهترین روش‌های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی
شفاآنلاین>سلامت جنسی>برای اینکه بتوانید شبی خاطره انگیز برای همسرتان بسازید کافیست رفتارهای تحریک کننده مردان را بدانید و از ایده های جدید برای رابطه جنسیتان استفاده کنید.

به گزارش شفاآنلاین، رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است زنان توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند.

در این بخش از سلامت جنسی شما را با روش هایی که زنان باید برای تحریک مردان به کار ببرند آشنا می کنیم.

بهترین روش های تحریک کننده جنسی مردان

روش هایی برای تحریک مردان در رابطه جنسی

داشتن روابط جنسی رضایت بخش بین زوجین یکی از اهداف مهم تشکیل زندگی مشترک است . برای این که روابط جنسی بین زن و مرد رضایت بخش باشد باید زنان در رابطه جنسی بتوانند نیازهای همسرشان را بشناسند و برطرف سازند .

مردان در رابطه جنسی زودتر از زنان برانگیخته می شوند که این ویژگی ، یک خصوصیت مثبت در مردان است و زنان می توانند به راحتی با روش هایی که می گوییم همسرشان را برای رابطه جنسی آماده کنند و موجب استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده گردند.در ادامه این مطلب با روش های تحریک مردان آشنا شوید.

چگونگی تحریک مردان در رابطه

کشف امیال جنسی برای تحریک مردان

اولین مرحله برای تحریک مردان که با همسرتان درباره چیزهایی که موجب تحریک او می گردد صحبت کنید و بدانید چه کارهایی موجب برانگیختگی شهوت همسرتان می شود. برخی از مردان با صحبت های عاشقانه و دلربا و برخی دیگر با رابطه فیزیکی تحریک می شوند. شما می توانید با پرسیدن از او بفهمید چه چیزی او را برای آمیزش آماده می کند.

راه های تحریک کردن مردان برای خانم ها در رابطه جنسی

ظاهری زنانه برای تحریک مردان

مردان عاشق زنانگی و کارهای ظریف خانم ها هستند و زنانی که خصوصیات مردانه دارند را نمی پسندند. زنانگی خانم ها سبب جذب مردها می شود زیرا خانم هایی که ظرافت زنانه دارند ظاهری آراسته و مرتب دارند و به خود بی توجه نیستند.

زنانگی، فقدان توانایی ها و خصوصیات مردانه است و سبب می شود که زنان از خصوصیاتی مانند خشونت، قابلیت، کارایی و قدرت مردانه به دور باشند.

روش های اصولی برای تحریک مردان در رابطه

راهکارهای برای یافتن ظاهر زنانه مناسب برای تحرک مردان

جنس لباس:

جنس های ظریف و کاملا زنانه مانند ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی ، کتان، پشم لطیف، لینن، بافت های ظریف را برای لباس هایتان انتخاب کنید و این پارچه ها مطابق مد روز و به شکل امروزی بدوزید.

رنگ لباس:

لباس های شما باید روشن و قوی و کمرنگ و لطیف باشد و رنگ های طوسی و خاکستری و یکنواخت و خسته کننده برای رنگ لباس زنان مناسب نیستند و فقط زمانی می توانید این رنگ ها را به کار ببرید که جنس پارچه، برش و سبکی زنانه داشته باشد.

عوامل تاثیرگذار برای تحریک مردان

تحریک مردان با ظاهری مورد پسند آقایان

زیورآلات:

استفاده از زیور آلات می تواند به شما جلوه زنانه تری ببخشد . بهتر است برای زنانه تر نشان دادن خود زیور آلات شما همهنگ با لباستان باشد .

آرایش:

یکی از کارهایی که موجب جلوه بیشتر زنانگی شما می شود آرایش کردن است اما باید در این کار افراط نکنید و با مهارت آن را انجام دهید .

راه های غیر فیزیکی برای تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

پوشیدن لباس های زیر جدید و مهیج و تحریک کننده

برای تحریک جنسی مردان می توانید لباس های زیری انتخاب کنید که زیبا باشد و اندام های خصوصیتان را بیشتر نمایان سازد تا موجب برانگیختگی مرد شود . هیچ گاه مردان از دیدن بدن برهنه زنان آنقدر تحریک نمی شوند که با دیدن لباس زیر زیبا با رنگی جذاب که اندام های آنان را نمایان تر می سازد تحریک می گردند.

برجستگی های بدن زنان

بیشتر مردان با دیدن برجستگی های بدن همسرشان تحریک می شوند پس لازم است لباس هایی بپوشید که این برجستگی ها را بیشتر نمایان سازد.

چه عواملی مردان را تحریک می کند؟

تحریک مردان با راه های عالی و ساده

رعایت مسائل بهداشتی و نظافتی

یکی از نشانه هایی که نشان دهنده اهمیت رابطه جنسی و شریک جنسی برای شماست آرایش و زدن موهای زائد شرمگاهی است . شما می توانید از عطر نیز استفاده کنید.

پیش قدم شدن برای رابطه جنسی

در اغلب مواقع مردان برای شروع یک رابطه جنسی پیش قدم می شوند ولی اگر گاهی اوقات همسرشان برای برقراری رابطه پیش قدم شود آن ها بیشتر تحریک می شوند زیرا پیش قدم شدن زنان نشانه میزان علاقه یشان به همسر خود است.

چه رفتارهایی باعث تحریک مردان می شود؟

رفتارهای زنانه

یکی از کارها و رفتارهایی که موجب تحریک مرد می شود رفتارهایی مانند عشوه و ناز زنانه قبل از آغاز نزدیکی است . از دیگر رفتارهای زنانه که موجب تحریک مرد می شود عبارتند از :

رفتار مهربانانه با همسر ، حرف های عاشقانه ، نگاه های پر عشوه و معنا دار ، نوازش، ماساژ و تحریک آلت تناسلی برای تحریک مردان

اگر فکر می کنید تنها زنان هستند که به معاشقه قبل از ازدواج احتیاج دارند در اشتباهید بلکه مردان دوست دارند زنان عشق خود را با تحریک آن ها قبل از برقراری رابطه به آن ها ثابت نمایند . یکی از معاشقاتی که زنان می توانند برای تحریک مردان انجام دهند و احساسی خوب را در آنان ایجاد کنند ، نوازش، ماساژ و تحریک آلت تناسلی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم .

راهکارهای عالی برای تحریک کردن مردان

پنج تمرین برای تحریک مردان در رابطه جنسی

مالش پشت:

برای تحریک همسر خود می توانید حرکات ساده ای مانند قلقلک ملایم ، ماساژ شانه ها ، لغزاندن دستتان روی پوست نوشتن عبارات عاشقانه مانند دوستت دارم بر روی پشت و نوازش بازو و صورت قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید . چنین نوازش هایی سبب تحریک همسرتان و ثابت شدن عشق شما به او می شود.

ماساژ دادن:

فضای اتاق خواب را با گذاشتن یک موزیک آرام بخش و زدن خوشبو کننده هوا رمانتیک کنید از همسرتان بخواهید دوش کوتاهی بگیرد و به پشت رو تخت در حالی که یک حوله نرم در زیرش و چندین بالش زیر پاها و سرش قرار دارد ؛ بخوابد . آن گاه کمی روغن مخصوص ماساژ کف دستتان بریزید و تمام بدنش را با ملایمت ماساژ دهید . این کار باعث تحریک او و نفوذ نمودن انرژی شما درون او می گردد.

تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

ایده های اتاق خواب برای تحریک مردان

ماساژ و لمس آلت تناسلی شوهر:

یکی از مهم ترین و موثرترین کارها در تحریک مردان لمس و ماساژآلت تناسلی آن هاست که اغلب زنان از آن خجالت می کشند.

لمس و ماساژآلت تناسلی با دست بسیار ساده و اینگونه است که از مردتان می خواهید روی یک صندلی بنشیند و شما روی زمین و در بین پاهای او قرار بگیرید. سپس با روغن یا کِرِم آلت او را چرب کنید و به روش های مختلف ماساژ دهید و در حین این کار عکس العمل های او را زیر نظر بگیرید تا بفهمید از کدام ماساژ بیشتر لذت می برد و یا سوال کنید که چه طور ماساژ بدهم بهتر است؟

برای ماساژ آلت انگشتان خود را دور آلت او حلقه بزنید و کمی فشار دهید سپس دستتان را جلو و عقب کنید یا مثل گاز موتور سیکلت آن را بپیچانید سپس جای خود را تغییر دهید مثلا کنار او قرار بگیرید یا در حالی که آرنج شما روی سینه او قرار گرفته و ساعد دست شما روی شکمش است همان کارها را تکرار کنید.

تحریک مردان با بهترین ایده های جنسی

فوت و فن هایی فوق العاده برای تحریک مردان

تحریک دهان به دهان:

یکی از روش های تحریک جنسی که آغازگر فرایند آمیزش جنسی می باشد تحریک دهان به دهان یا بوسیدن است . بوسه سبب ارتباط نزدیک زوجین به یکدیگر و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها می شود و برای معاشقه قابل اهمیت و ضروری است.

تحریک آلت شوهر با زبان و دهان:

این روش از روش های موثر در تحریک مردان است اما هرکسی آن را نمی پسندد . برای فرو بردن آلت شوهرتان در دهان، ابتدا از او بخواهید به حمام برود و نظافت خود را رعایت کند سپس برای انجام رابطه جنسی دهانی از او سوال کنید.نمناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی