مردم نقش آفرینان اصلی انتخابات هستند


مردم نقش آفرینان اصلی انتخابات هستند

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: انتخابات یک عنصر تاثیرگذار در نظام مردم سالار است و مردم نقش آفرینان اصلی انتخابات به شمار می‌روند.

مجید خورشیدی روز سه‌شنبه در همایش عملیات ویژه رسانه‌ای و انتخاباتی در جمع مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: مردم باید کمر همت ببندند و با حضور آگاهانه و پرشور توطئه دشمنان که منتظر خلوتی و خالی بودن شعبه‌های رای‌گیری هستند را خنثی کنند.

وی با تاکید براینکه انتخابات باعث همبستگی اجتماعی می‌شود ادامه داد: حفظ آرامش پس از برگزاری انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است چرا که بسیاری از آسیب‌ها نتیجه اتفاق‌های پس از انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: تلاش کنیم با حضور پرشور مردم در انتخابات مجلسی قوی و تاثیرگذار داشته باشیم چرا نتیجه مجلس قوی دولت قوی خواهد بود.

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در نهایت بی‌طرفی مجریان و ناظران به کار گرفته شده اما مردم به عنوان بالاترین ناظران بر کار ما نظارت و تخلف‌ها را گزارش کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از نامزدها و هواداران خواست فضای منسجمی که در استان بوشهر حاکم است را با رعایت اخلاق انتخاباتی حفظ کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: از چهار ماه قبل فعالیت‌های انتخاباتی در این مرکز در پنج مرحله شامل تبیینی، تشریحی و تبلیغی، فراخوان، روز برگزاری انتخابات و آرامش زایی پس از انتخابات برنامه‌ریزی شده و طبق نظر سنجی و آمار و ارقامی که در شبکه استانی صورت گرفته میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات با شکوه و حماسی خواهد بود.

سید حسین ناظر با اشاره به تولید ۵۰ هزار دقیقه برنامه در صداوسیمای مرکز بوشهر، افزود: ۱۵۰ نفر در انعکاس حضور مردم در انتخابات دوم اسفند در این مرکز فعالیت دارند و این حضور را از ۱۵ نقطه استان به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های ملی به تصویر می‌کشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما