جشن پیروزی مردم حلب


جشن پیروزی مردم حلب

ساکنان شهر حلب با تجمع در میادین حلب پیشروی و دستاورد‌های ارتش سوریه را جشن گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، شهروندان سوری ساکن شهر حلب از پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه و آزادسازی مناطق زیادی از حومه غربی و شمال غربی حلب بسیار خرسندند.
ساکنان شهر حلب با تجمع در میدان سعد الله الجابری در مرکز شهر، شادی‌های خود را از پیشروی و دستاورد‌های ارتش سوریه در روستا‌های اطراف حلب و امنیتی که شهر حلب برخوردار شده است ابراز می‌کنند.

جعفر مهنا خبرنگار شبکه المنار در گزارشی با اشاره به شادی مردم حلب گفت: تاکنون تعداد زیادی از شهروندان سوری ساکن حلب به خیابان‌های این شهر آمده اند و این پیروزی را جشن‌ گرفتند. در طول ساعت‌های شب گذشته خیابان‌های حلب مملو از جمعیت بود. ساکنان حلب به سمت منطقه جمعیة الزهراء و دیگر مناطق روانه شدند. این مناطق همواره پایگاه‌هایی برای شلیک گلوله‌های خمپاره به سمت دیگر شهرک‌ها بود. از اینرو هم اکنون ساکنان این مناطق که از نعمت احساس امنیت و برقراری ثبات برخوردار شده اند بسیار خرسند هستند.
میدان سعد الله الجابری مرکز شهر حلب نیز شاهد تجمعات گسترده‌ای بود. میدان «مرگ» که پس از این پیروزی‌ها به میدان «نصر (پیروزی)» تغییر نام داده است نیز شاهد تجمع مردم بوده است. همچنین اهالی حلب در میدان «جمعیة الزهراء» نیز جشن گرفته اند. این مناطق پایگاهی برای حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها بوده است.
تصاویری از منطقه آزاد شده الکسیبه در حلب
شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه تصاویر زنده‌ای از منطقه آزاد شده الکسیبه در حومه غربی حلب منتشر کرد.
این مناطق که مساحتی بیش از ۲۵۰۰ کیلومتر دارد به دست نیرو‌های ارتش سوریه آزاد شده است. عبدو زمام خبرنگار شبکه الاخباریه سوریه در گزارشی زنده از منطقه آزاد شده الکسیبه در حومه غربی حلب گفت: ما در اینجا مستقر شدیم تا به همه اعلام کنیم نیرو‌های ارتش سوریه این مناطق را آزاد کردند. ما هم اکنون در روستای الکسیبه هستیم.
بیش از ۳۰۰ روستا و شهرک از گروه‌های تروریستی بازپس گرفته شده است؛ بنابراین همینطور که مشاهده می‌کنید پایگاه‌های تروریست‌ها در معره النعسان در حومه شمال شرقی ادلب به شدت بمباران می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز 4 اردیبهشت + فیلم