مقدمات حج تمتع برای زائران سیستان و بلوچستان فراهم شد


مقدمات حج تمتع برای زائران سیستان و بلوچستان فراهم شد

زاهدان- ایرنا- مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان گفت: مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال 99 فراهم شده و سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج عزیز کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار دارد.

رضا کیخا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۸۶ (سپرده‌گذاری در یکی از شعب بانک ملی ایران) چنانچه تاکنون اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود نکرده اند ضروری است با مراجعه به سامانه http://reserve.haj.ir در این خصوص اقدام و کد پیگیری دریافت کنند.

وی گفت: زمانبندی و نحوه مراجعه اولویت‌های فوق‌الذکر ( در قالب اولویت‌های اصلی و ذخیره) و اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت نام، در دهه اول اسفند سالجاری اعلام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان افزود: بدیهی است در صورت عدم انتخاب و ثبت‌نام در کاروان‌ها توسط مشمولان تشرف در زمانبندی اعلام شده، سازمان اولویت‌های ذخیره ( اولویت‌های از نیمه اول اردیبهشت سال ۸۶ به بعد) را به صورت روزشمار فراخوان خواهد داد.

وی بیان کرد: یادآوری و تاکید می‌شود تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی‌الحساب حج تمتع با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام