مقدمات حج تمتع برای زائران سیستان و بلوچستان فراهم شد


مقدمات حج تمتع برای زائران سیستان و بلوچستان فراهم شد

زاهدان- ایرنا- مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان گفت: مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال 99 فراهم شده و سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج عزیز کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار دارد.

رضا کیخا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۸۶ (سپرده‌گذاری در یکی از شعب بانک ملی ایران) چنانچه تاکنون اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود نکرده اند ضروری است با مراجعه به سامانه http://reserve.haj.ir در این خصوص اقدام و کد پیگیری دریافت کنند.

وی گفت: زمانبندی و نحوه مراجعه اولویت‌های فوق‌الذکر ( در قالب اولویت‌های اصلی و ذخیره) و اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت نام، در دهه اول اسفند سالجاری اعلام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان افزود: بدیهی است در صورت عدم انتخاب و ثبت‌نام در کاروان‌ها توسط مشمولان تشرف در زمانبندی اعلام شده، سازمان اولویت‌های ذخیره ( اولویت‌های از نیمه اول اردیبهشت سال ۸۶ به بعد) را به صورت روزشمار فراخوان خواهد داد.

وی بیان کرد: یادآوری و تاکید می‌شود تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی‌الحساب حج تمتع با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !