استارت آپ کارآفرینی اجتماعی در بندرعباس برگزار می‌شود


استارت آپ کارآفرینی اجتماعی در بندرعباس برگزار می‌شود

بندرعباس- ایرنا- دانشگاه هرمزگان فروردین 99 میزبان دانشجویان هشت استان جنوبی و غربی کشور در رویداد استارت آپ کارآفرینی اجتماعی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان گفت: این رویداد اجتماعی در قالب طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در یک فضای دانشگاهی برگزار می‌شود.

عبدالله فروزان‌فر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، هدف از برگزاری این استارت آپ را شناسایی دانشجویان مستعد و خلاق برای کمک به کاهش آسیب‏‌های اجتماعی در جامعه عنوان کرد.

وی ادامه داد: کاهش آسیب‌های فضای مجازی، مسائل اجتماعی کودکان مانند کودکان کار و ازدواج اجباری، اعتیاد و چالش‌‏های مواد مخدر در جامعه، آسیب‌های روان‌شناختی مانند خشونت و نزاع، حقوق شهروندی و مسوولیت اجتماعی مهم‌ترین مسائلی است که دانشجویان ایده‏ های کارآفرینانه خود را برای حل آن‌ها در این رویداد ارائه خواهند کرد.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان، "طلاق و مشکلات خانواده شامل آسیب‌های فضای مجازی و طلاق، زنان خودسرپرست و طلاق، اعتیاد و طلاق، خشونت و طلاق و خیانت و طلاق را به عنوان "بخش ویژه" از محورهای این رویداد است.

فروزان‌فر آخرین مهلت ثبت‌نام را ۱۵ فروردین‌ماه و زمان برگزاری این رویداد اجتماعی را به مدت ۲ روز از ۲۶ تا ۲۸ اعلام کرد.

به گفته فروزان‌فر، برگزیدگان این رویداد ضمن بهره‌مندی از جوایز ارزنده می‏‌توانند تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان از حمایت مالی پارک علم و فناوری در قالب وام بدون بهره نیز استفاده کنند.

اعطای گواهینامه به شرکت‌کنندگان، اهدای ۱۵۰ میلیون ریال جایزیه نقدی به ۳ تیم برتر و اهدای جایزه به ۱۰ ایده برتر از دیگر مزیت‌های درنظرگرفته شده برای این رویداد اجتماعی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان اضافه کرد:علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد اجتماعی به سایت Startup.hormozgan.ac.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش