مردم و مسوولان با همدلی از آزمون مهم انتخابات سربلند بیرون می‌آیند


مردم و مسوولان با همدلی از آزمون مهم انتخابات سربلند بیرون می‌آیند

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مردم و مسوولان با همدلی و همراهی یکبار دیگر از آزمون مهم انتخابات با سربلندی بیرون می‌آیند و موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی می‌شوند.

حسین خوش اقبال روز سه‌شنبه در جلسه آیین تکریم و معارفه مسوول بسیج کارمندان کردستان افزود: ما به عنوان بسیجیان راه انقلاب باید با پیروی از راه امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای انقلاب را گرامی بداریم.

وی اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن دفاع از آرمان‌های انقلاب موجب شد تا همه مجددا بر اهمیت ادامه راه و تفکر شهدا و حرکت در مسیر پویایی و سرزندگی انقلاب تاکید کرده و گام بردارند.

معاون استاندار کردستان یادآور شد: تشییع بی‌نظیر پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش نشان از مردمی بودن آن شهید بزرگوار داشت در واقع چیزی دیگری نمی‌تواند انسان را تا این اندازه محبوب کند و این حضور میلیونی در کشور نشان داد اگر در کنار و با هم باشیم هیچ گزندی متوجه این نظام نخواهد بود.

خوش اقبال اضافه کرد: این راه را امام (ره) بنیانگذاری کرد و در همه مراحل پیروزی انقلاب و پس از آن تا زمان رحلتش ادامه یافت و همه دنیا شاهد حضور باشکوه مردم در دفاع از ارزش‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و این رمز ماندگاری انقلاب است.
وی افزود: باید قدردان راه امام (ره) و شهدا باشیم و در حقیقت امروز اگر اقتدار و عظمت داریم به برکت خون شهدا و همه کسانی است که در راه اعتلای انقلاب ایثار و از خودگذشتگی کردن و در مسیر رشد و توسعه کشور گام نهادند.

خوش اقبال با بیان اینکه در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می‌کنیم، افزود: مقام معظم رهبری راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را به عنوان ۲ آزمون مهم پیش روی مردم و مسوولان برشمردند که با درایت مردم از آزمون اول با سربلندی عبور کردیم و امیدواریم با حضور باشکوه در انتخابات هم باعث عظمت ایران اسلامی شده و هم دشمنان را مایوس کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟