فرماندار: 252 شعبه اخذ رای در تالش دایر می‌شود


فرماندار: 252 شعبه اخذ رای در تالش دایر می‌شود

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش اظهار کرد: 252 شعبه اخذ آرا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان منظور شده‌است و 232 شعبه آن ثابت و 20 مورد دیگر سیار خواهد بود.

سید عیسی مهدوی روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات در فرمانداری تالش گفت: از ۲۳۲ شعبه ثابت اخذ رای ۱۵۹ شعبه در مناطق روستایی و ۷۳ شعبه در مناطق شهری خواهد بود و شور و نشاط فضای سیاسی، نویدبخش انتخاباتی چشمگیر است.

وی افزود: باتوجه به برگزاری جلسات مستمر با اقشار مختلف مردم‌ اعم از بازاریان، دانشجویان، اصحاب رسانه، بانوان و ورزشکاران مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در تالش فراهم است.

وی ادامه داد: صلاحیت ۲۰ داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه اتتخابیه تالش تایید شده است و پنج هزار نیروی انسانی در قالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و بخش های دیگر برای سلامت و امنیت انتخابات تلاش می کنند.

فرماندار تالش گفت: ۱۰۶ بازرس بر صندوق‌های آرا در این شهرستان نظارت خواهند کرد و مردم تالش همانند ادوار گدشته در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت بالایی خواهند داشت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و همراه با شهرستان های رضوانشهر و ماسال یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو