حادثه دیده قطع عضو ماهنشانی در حال انتقال به مراکز درمانی است


حادثه دیده قطع عضو ماهنشانی در حال انتقال به مراکز درمانی است

زنجان - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: پس از ساعت ها تلاش مسئولان استان و شهرستان ماهنشان هم اکنون حادثه دیده خضرچوپانی در حال انتقال به مراکز درمانی است.

توحید سلیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته در روستای خضر چوپان شهرستان ماهنشان دست های فرد مصدوم حین خرد کردن علوفه در میان دستگاه خردکن مانده و هر ۲ دست وی از ناحیه مچ قطع شده است.
وی تاکید کرد: به محض در جریان قرارگرفتن اورژانس و جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان و استان زنجان، تلاش ها برای اقدامات درمانی و انتقال مصدوم به مراکز درمانی آغاز شد.
وی تاکید کرد: به دلیل ارتفاع زیاد برف از سه تا ۱۰ متر بازگشایی راه روستای خضر چوپان بسیار سخت و دشوار بود.
مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: در تلاش بودیم تا ماشین آلات راهداری راه را باز و آمبولانس پشت سر خودروها به روستا برسد که این مهم محقق نشد.
سلیمی با بیان اینکه عملیات انتقال مصدوم زمینی ممکن نمی شد، اظهارداشت: از اورژانس هوایی زنجان برای انتقال مصدوم خضرچوپانی به بیمارستان کمک گرفتیم که متاسفانه با سه سورت پرواز به دلیل توده ابر و مه غلیظ در مسیر هوایی این روستا با زنجان، اورژانس برگشت.
وی ادامه داد: از اورژانس هوایی استان آذربایجان‌شرقی برای انتقال مصدوم شهرستان ماهنشان به مراکز درمانی کمک گرفتیم که اورژانس این استان نیز با وجود توده ابر و مه غلیظ نتوانست این پدیده جوی را رد کرده و عبور کند که با یک سورت پرواز برگشت.
مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بجز این از استانهای آذربایجان غربی، قزوین و هوانیروز نیز برای انتقال مصدوم از روستا به مراکز درمانی کمک گرفتیم که این مهم نیز به دلیل شرایط جوی نامساعد محقق نشد.
سلیمی خاطرنشان کرد: نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان زنجان و اورژانس با پیاده روی چند کیلومتری به بالین مصدوم رسیده و اقدامات پیش بیمارستانی و سرم درمانی را انجام داده اند.
وی تاکید کرد: تا جایی که ممکن باشد این نیروها مصدوم را با برانکارد حمل می کنند تا از طریق اورژانس هوایی به یکی از بیمارستان های زنجان منتقل شود.
به گزارش ایرنا، از شامگاه گذشته. تا ساعات قبل شرایط نامساعد جوی مانع امدادرسانی به حادثه دیده قطع عضو ماهنشانی زنجان شده بود که این مصدوم هم اکنون در راه انتقال به بیمارستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!