جنایت ساختگی برای شاخ شدن در اینستاگرام


رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه جمع آوری فالوور در اینستاگرام اقدام به تهیه کلیپ قتل کرده بود خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار کیوان ظهیری در این باره گفت: حوالی ساعت 17 دیروز یکی از شهروندان در...

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه جمع آوری فالوور در اینستاگرام اقدام به تهیه کلیپ قتل کرده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار کیوان ظهیری در این باره گفت: حوالی ساعت 17 دیروز یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های 110 اعلام کرد: یک دستگاه خودروی سواری برلیان با توقف در کنار دریچه کانال آب در منطقه قیطریه فردی نیمه جان را از خودرو پیاده کرده و با وارد کردن چندین ضربه به وی و فیلمبرداری از این صحنه‌ها او را در کانال رها کرد و متواری شد.

وی با بیان این که این شهروند در تماس خود با سامانه 110 ادعا کرد که راننده این فرد را نیز تهدید به مرگ کرده است گفت: ظاهرا راننده به او گفته که اگر زیادی صحبت کند چنین بلایی را بر سر او نیز خواهد اورد که به همین دلیل نیز این شخص دچار ترس و متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به ورود پلیس به ماجرا خاطر نشان کرد:‌به محض دریافت این خبر با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران کلانتری قیطریه در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کارخود قرار داده است که در جریان بررسی ها مشاهده شد که هیچ جسدی داخل کانال آب نیست . در همین راستا نیز موضوع به بازپرس کشیک اطلاع داده شد و با دستور مقام قضایی اقدامات برای یافتن خودروی برلیانس مذکور آغاز شد.

ظهیری با اشاره به کشف خودروی برلیان در محدوده شیان خاطر نشان کرد: با اطلاعات به دست آمده بلافاصله ماموران نسبت به دستگیری راننده خودرو مذکور اقدام کرده که در جریان آن این فرد به مقر پلیس منتقل شده و اعتراف کرد که قتل و جنایتی در کار نبوده بلکه با استفاده از مانکن‌های شبیه به انسان اقدام به ساخت کلیپ‌های جنایی می‌کرده تا از این طریق در اینستاگرام و فضای مجازی دنبال کننده پیدا کرده و معروف شود.

به گفته‌ی ظهری در بازسی از خودروی این فرد نیز لوازم و ادوات مربوطه کشف شد و نشان داد که ادعای متهم درست بود، در همین راستا پرونده از دادسرای ویژه قتل به دادسرای ارشاد ارجاع شد.

ظهیری در پایان با تاکید بر این که بر هم زدن امنیت و ارامش شهروندان جرم است گفت: برای ساخت کلیپ و هر نوع ویدیویی لازم است هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه انجام شود چرا که نباید امنیت و آرامش شهروندان دچار مخاطره شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا