بهره‌برداری از 100 پروژه ورزشی تا اردیبهشت 99 در فارس


بهره‌برداری از 100 پروژه ورزشی تا اردیبهشت 99 در فارس

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس وعده داد که طی 3 ماه آینده و تا پایان اردیبهشت سال 99 تعداد 100 پروژه ورزشی در نقاط مختلف فارس افتتاح شده و در اختیار ورزش دوستان قرار گیرد.

حیدرعلی کامیاب سه شنبه ۲۹ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم تمام محدودیت‌ها، حجم رخدادهای عمرانی و اجرایی در حوزه ورزش و جوانان خصوصا در استان فارس، در سطح استانی، ملی و بین‌المللی بسیار گسترده بوده و آمارها نیز گواه این مدعا است.

او با بیان اینکه در چند سال اخیر حوزه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و همچنین حوزه جوانان فارس شاهد رخ‌دادهای تاثیرگذاری بوده است، گفت: مدال های مختلف کسب شده توسط ورزشکاران فارس در رقابت های ملی، بین المللی، جهانی، المپیک و پارالمپیک، میزبانی پایتختی جوانان جهان اسلام و .... بخشی از دست‌آوردها در این سالها بوده است.

کامیاب تغییر در رفتار سازمانی کارکنان را نیز یکی دیگر از اتفاقات خوب حوزه ورزش و جوانان فارس دانست و گفت: امروز اخلاق مداری و اخلاق محوری به یک ارزش سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان فارس تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حاصل این تغییر نگرش، باور توانایی‌های مدیران استان توسط مجموعه وزارت ورزش و جوانان بوده است، افزود: برتر بودن فارس از سال ۹۴ تاکنون در ارزیابی های وزارت ورزش و جوانان، حاصل رسیدن کارکنان به مرز خودباوری و اعتماد به نفس نفس بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان، بر اهمیت حضور در این انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: تک‌تک ما باید در جوامع حضوری خود اهمیت حضور در این انتخابات و رای دادن به کاندیداهای اصلح را برای نزدیکان مان تشریح کنیم.

وی انتخاب خوب را زمینه ساز ایجاد فضا برای انجام کارهای بهتر دانست و گفت: یادمان نرفته است که نگاه سیاسی به ورزش در گذشته منجر به بایگانی کردن یک معاونت همراه با ۶ کارشناس در یک اتاق کوچک شده بود.

کامیاب با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم، مردم را شایسته خدمت بیش از پیش دانست و گفت: امیدواریم با درایت مردم نمایندگانی به مجلس یازدهم راه یابند که اگر یار و یاور ورزش هم نیستند، حداقل با نگاه‌های سیاسی چوب لای چرخ ورزش استان نگذارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !