اصولگرایان به وحدت نرسیدند!


اصولگرایان به وحدت نرسیدند!

بر اساس گمانه زنی های صورت گرفته، بنا بود تا ظهر امروز لیست واحد شورای ائتلاف اصولگرایان و جبهه پایداری منتشر گردد اما مواضع منتشر شده از سوی چهره های نزدیک به این دو طیف نشان می دهد که چانه زنی ها بی نتیجه مانده است.

به گزارش جام نیوز، از شب گذشته منابع خبری نزدیک به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری از وحدت این دو گروه برای تهیه یک لیست واحد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر دادند.

بر اساس گمانه زنی های صورت گرفته، بنا بود تا ظهر امروز لیست واحد شورای ائتلاف اصولگرایان و جبهه پایداری منتشر گردد اما مواضع منتشر شده از سوی چهره های نزدیک به شورای ائتلاف نشان می دهد که چانه زنی ها بی نتیجه مانده است.

ابتدا الیاس قالیباف، فرزند محمدباقر قالیباف در صفحه اینستاگرامی خود لیست شورای ائتلاف با عنوان «ایران سربلند» را منتشر کرد و سپس در استوری بعدی -که با لحنی دلخورانه منتشر شده بود- گفت که در صورت انتشار لیست وحدت تنها آن را منتشر خواهد کرد!

اصولگرایان به وحدت نرسیدند!

دقایقی پیش نیز یاسر جبرائیلی، از اعضای نزدیک به شورای ائتلاف اصولگرایان با انتشار توئیتی گمانه زنی ها در خصوص عدم توافق دو جبهه اصولگرا برای ارائه لیست واحد را تقویت کرد.

جبرائیلی در صفحه توئیتر خود نوشت: «در تهیه لیست نهایی #ایران_سربلند متعلق به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، مشارکتی نداشته‌ام و شنبه پس از انتخابات، درباره آنچه گذشته توضیح خواهم داد. با این‌حال، پس از بررسی همه فرآیندهای طی شده و مذاکرات انجام شده، تکلیف شرعی خود می‌دانم که به تمام لیست #ایران_سربلند رای دهم.»

اصولگرایان به وحدت نرسیدند!

وحید یامین پور، از نامزدهای انتخابات مجلس و عضو لیست جبهه پایداری نیز دقایقی پیش در پرسش و پاسخی اظهار داشت که وحدت شکست خورده است.

با توجه به مواضع مطرح شده در دقایق گذشته به نظر می رسد که سهم خواهی ها توسط هر دو جبهه اصولگرا باعث شده تا عملا مذاکرات برای تهیه لیستی واحد به بن بست برسد؛ اگرچه برای تشکیل مجلسی کارآمد و ضدفساد، مردم بایست با شناخت و تحلیل و ورای هرگونه لیست بندی ها نمایندگان خود را برای ورود به بهارستان انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان