224 واحد تعاونی‌های مسکن مهر در بندرعباس افتتاح شد


224 واحد تعاونی‌های مسکن مهر در بندرعباس افتتاح شد

بندرعباس- ایرنا- 224 واحد تعاونی‌های مسکن مهر روز سه شنبه با حضور استاندار هرمزگان و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رییس جمهور در بندرعباس افتتاح شد.

استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح این واحدها گفت: بهره برداری از این واحدهای مسکن مهر، در قالب مراسم افتتاح همزمان ۳۲۲ پروژه بخش تعاون کشور صورت گرفت.

فریدون همتی بیان داشت: تعاونی‌ها فعالیت‌های متنوع و گسترده ای در استان هرمزگان دارند که از جمله آنها در بخش مسکن می باشد

وی بیان داشت: این واحدهای مسکن نیز در قالب تعاونی و با مشارکت کامل اعضا احداث و به بهره برداری رسید.

همتی خاطرنشان کرد: از جمله دیگر پروژه های بزرگ در دست اجرا توسط تعاونی‌ها در هرمزگان، ساخت دو فروند کشتی می باشد که یکی از آنها شناور پشتیبان صید در آب های دور و دیگری کشتی تفریحی و گردشگری است که در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، افتتاح می‌شوند.

از مجموع ۵۳ هزار واحد مسکن مهر هرمزگان ۳۶ هزار واحد در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس به عنوان بزرگترین طرح مسکن مهر استان هرمزگان متمرکز شده است.

امروز به صورت همزمان در سراسر کشور ۳۲۲ طرح تعاونی با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در ۳۱ استان با ۱۹ هزار و ۶۸۸ عضو و اشتغال ۱۲ هزار و ۷۷۷ نفر از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور استانداران و مدیران اجرایی افتتاح شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد