دستگیری دو نفر سارق به عنف در پایتخت


سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری دو نفر از سارقان به عنف محله نازی آباد خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب بیان داشت: حدود ساعت یک نیمه شب...

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری دو نفر از سارقان به عنف محله نازی آباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب بیان داشت: حدود ساعت یک نیمه شب مورخه ۲۵ بهمن ماه سال جاری فردی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت به همراه دوستم بودیم که شخصی به هویت اشکان به همراه ۷ نفر از دوستانش با قمه به سمت ما حمله کرده که دوستم به طرف اتوبوس شرکت واحد دوید و مهاجمان به داخل اتوبوس آمده و حسین را مورد ضرب و شتم قرار داده که از ناحیه سر و گردن و دیگر اعضای بدن مجروح که به بیمارستان هفت تیر منتقل و من را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده که از ناحیه پای چپ مجروح شده ام.

وی با اشاره به اینکه سارقان به عنف دستبند طلا و حدود ۲ میلیون وجه نقد و موبایل مالباخته‌ها را ه سرقت برده اند، عنوان داشت: در راستای شناسایی و دستگیری متهمین روز گذشته دو نفر از مهاجمان جلوی قهوه خانه‌ای در نازی آباد مشاهده و بلافاصله دستگیر و از آن‌ها یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب با اشاره به اینکه از زیر لباس هر کدام از دستگیر شده‌ها یک قبضه چاقو چسب کاری شده مخصوص درگیری کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر متهمین ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج