پرواز تهران - بجنورد انجام نشد


پرواز تهران - بجنورد انجام نشد

بجنورد- ایرنا- پرواز روز سه‌شنبه تهران - بجنورد به علت شرایط نامساعد آب و هوایی در مرکز استان خراسان شمالی انجام نشد.

مسوول روابط عمومی فرودگاه بجنورد، در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار بود این پرواز پس از مساعد شدن هوا با تاخیر انجام شود که به علت شرایط آب و هوایی بجنورد انجام نشد.

امیر سنخواستیان اظهار داشت: پرواز تهران-بجنورد بنا بود ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه از مهرآباد برخاست داشته باشد و ۱۳ و ۵۵ دقیقه در بجنورد بنشیند.

به گزارش ایرنا شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و آسمان در سال جاری تعداد زیادی از پروازهای فرودگاه بجنورد را به علت مشکلات فنی، بازرگانی، آب و هوایی و یا بدون اقامه دلیلی خاص لغو کرده اند.

فرودگاه بجنورد به علت شرایط خاص اقلیمی و مکانی، نیاز به هواپیمای خاص دارد که هم اکنون عمدتا هواپیماهای فوکر در این فرودگاه برنامه پروازی دارند و در فصل زمستان شمار زیادی از پروازها به علت بدی آب و هوا لغو می شوند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر ۷۰۰ کیلومتر و تا مشهد ۲۵۰ کیلومتر است.

فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی فعال است که دارای یک باند به ابعاد ۴۲۰۰ در ۴۵ متر، اپرون به ابعاد ۲۴۵ در ۱۱۸ متر، تاکسی وی عمود به ابعاد ۲۳ در ۱۲۰ متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و ترمینال جدید به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع است.

هم اکنون در هفته ۹ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران - بجنورد توسط شرکت های ماهان، آسمان و ایران ایر انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان