مطالعه عاملی برای کسب ایده‌های جدید در مسیر توسعه کشور است


مطالعه عاملی برای کسب ایده‌های جدید در مسیر توسعه کشور است

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت یزد بیان این‌که کتاب و مطالعه زبان و مغز انسان را روغنکاری می‌کند، گفت: مطالعه منجر به کسب ایده‌های جدید برای توسعه بیش از پیش کشور می‌شود.

«محمدرضا علمداریزدی» شب گذشته 28 بهمن ماه در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب یزد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا،با بیان این‌که سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی صدور مجوز نمایشگاه‌های تخصصی در استان یزد است، اظهار کرد:‌ سالانه برای برگزاری 30 نمایشگاه تخصصی در این استان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان این‌که نمایشگاه‌ها پل مستحکمی بین تولیدکنندگان، متخصصین و مردم است، افزود:‌ نمایشگاه‌ها یکی از مهمترین زیرساخت‌های صادراتی محسوب می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت یزد با اشاره اولویت‌های اجرایی و توسعه‌ای استان گفت: توسعه متوازن و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه از جمله اولویت‌های استان در حوزه فرهنگی است و همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نسبت به این مهم مسئول هستند.

علمدار یزدی در ادامه با بیان این‌که کتاب و مطالعه زبان و مغز انسان را روغنکاری می‌کند، تصریح کرد: تجمیع کتاب‌هایی که مطالعه می‌شوند منجر به کسب ایده‌های جدید و نوآوری می‌شوند.

این مسئول ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه بیش از پیش فرهنگی را یکی دیگر اولویت‌های اجرایی مدیریت ارشد استان یزد دانست و بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و دیگر رویدادهای فرهنگی برای توسعه متوازن مهم و موثر است به شرط آن که افراد جامعه نیز آن طور که باید از این ظرفیت استفاده و بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به نقش برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی در تقویت برندسازی یزد، گفت: حمایت از رویدادهایی نظیر نمایشگاه کتاب در حقیقت حمایت از توسعه پایدار یزد است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!