دوربرگردان شهر جورقان استاندارد نیست


دوربرگردان شهر جورقان استاندارد نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری همدان با بیان اینکه دور برگردان شهر جورقان استاندارد نیست، گفت: از آنجا که 60 درصد تصادفات مربوط به ورودی شهرهاست، شهرداری جورقان برای اصلاح این دوربرگردان طرحی را ارائه داده که توسط کارشناسان راه و شهرسازی در دست بررسی است.

رضا زمانی سه شنبه 29 بهمن در شورای هماهنگی ترافیکی استان همدان، با اشاره به اینکه ارائه طرح توسط شهرداری جورقان به علت کمبود بودجه شهرداری است، ادامه داد: طرح مذکور در راستای ایمن سازی این مسیر تنظیم شده و نیاز است مشاوران مربوطه طرح تفصیلی شهر جورقان را مورد بازبینی قرار داده و بررسی دقیق‌تری داشته باشند تا به نتیجه مطلوب برسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری همدان نیز درباره دوربرگردان شهرک مدنی گفت: ساکنان شهرک مدنی خواستار ساماندهی ورودی این شهرک هستند اما شهرداری در حال حاضر اولویتی برای تقاطع غیرهمسطح آن ندارد و این امر نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد، در پایان جلسه این نتیجه حاصل شد که طرح نیاز به بررسی و مطالعات بیشتر دارد و باید کامل‌تر شود.

کارشناس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان نیز در ادامه طرح پیشنهادی شهرداری منطقه ۴ همدان مبنی بر دسترسی کُند روی بلوار آیت‌الله نجفی حد فاصل پل فرهنگیان و دسترسی به ۴۵ متری و خیایان بختیاری را مطرح کرد و توضیحاتی درباره آن ارائه داد که مقرر شد مطالعات بیشتری در این باره انجام گیرد و در بررسی‌ها دسترسی به شهرک فرهنگیان و مباحث اجتماعی طرح نیز مد نظر باشد.

طاهره دشتی‌پور درباره طرح مطالعات ساماندهی ترافیک و دوربرگردان‌های بلوار امام خمینی(ره) توضیحاتی ارائه داد و افزود: ۴ دوربرگردان این محدوده در کارگروه ترافیک بررسی شد و به دلیل بار ترافیکی زیاد این مسیرها مورد توجه فراوان است.

وی اظهار کرد: بین چهار دوربرگردان این محدوده، دوربرگردان شهرک مدنی بیشترین و دوربرگردان شورین کمترین بار ترافیک را دارد همچنین شاخص‌های ترافیکی دوربرگردان شهرک مدنی برای ۱۰ سال آینده به دست آمد که طبق آن، این دوربرگردان باید بسته شده و ورود و خروج غیرهمسطح شود.

به گزارش ایسنا، طرح‌های ترافیکی همدان امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان همدان مورد بررسی قرار گرفت اما فعلاً به تصویب نرسید.

انتهای پیامً

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...