انصراف 76 کاندیدا در گلستان


انصراف 76 کاندیدا در گلستان

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان بابیان اینکه تاکنون 76 نفر از حضور در انتخابات مجلس یازدهم در استان انصراف دادند، گفت: در حال حاضر 183 نامزد انتخاباتی در سطح استان داریم.

حمیدرضا ملک حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ششمین روز تبلیغات رسمی داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است. شور و نشاط انتخابات در همه جای استان فراگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۶ نفر از حضور در رقابت انتخابات انصراف دادند، خاطرنشان کرد: امکان افزایش تعداد این افراد وجود دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان بابیان اینکه در حال حاضر ۱۸۳ نامزد را در عرصه انتخاباتی داریم، افزود: بیشترین نامزدها در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا با تعداد ۵۰ نفر و کمترین نیز در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر با تعداد ۱۶ نفر هستند.

ملک حسینی بیان کرد: تمامی امکانات، تجهیزات و ملزومات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در دوم اسفندماه فراهم‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۳۸۹ صندوق اخذ رأی در سطح استان پیش‌بینی شده که نسبت به انتخابات مجلس دهم، ۴ درصد افزایش داشته است. به‌منظور رفاه و سهولت در رأی‌گیری، از این تعداد شعب، ۵۱۳ شعبه را ۷ نفره در نظر گرفتیم.

دبیر ستاد انتخابات استان بیان کرد: امسال دستگاه‌های احراز هویتی که در اختیار حوزه‌های انتخابیه قرارگرفته، به کار جمع‌بندی و اعلام نتایج سرعت می‌بخشد.

به گزارش ایسنا، استان گلستان با شش حوزه انتخابیه، ۷ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی