جریمه 9 میلیارد ریالی برای قاچاق ماینر


جریمه 9 میلیارد ریالی برای قاچاق ماینر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم جریمه 9 میلیارد ریالی برای قاچاقچی ماینر ( دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در شیراز خبر داد.

علی مبشری سه‌شنبه ۲۹ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: شمار زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) اخیرا در شهرستان شیراز کشف شده است.

او با یادآوری اینکه این تجهیزات از یک کامیون، کشف و یک نفر در این رابطه بازداشت شده بود، گفت: متهم در اعترافات خود اعلام کرده بود که این محموله از بندر گناوه به مقصد شیراز بارگیری شده بود.

مبشری گفت: پس از تکمیل تحقیقات، شعبه پنجم ویژه قاچاق کالا و ارز استان فارس حکم به ضبط ماینرهای مکشوفه و جریمه ۹ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

او همچنین با اشاره به کشف یک انبار بزرگ و مقادیری کاغذ احتکار شده، گفت: از این انبال ۲۹ هزار بسته کاغذ کشف و پرونده‌ای در شعبه ویژه احتکار تعزیرات فارس برای رسیدگی به آن باز شده است.

مبشری با بیان اینکه انبار یاد شده در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بنابراین تخلف احتکار محرز است، گفت: برای متهم پرونده قرار وثیقه صادر و کاغذهای مکشوفه نیز با دستور رییس شعبه ویژه احتکار در بازار عرضه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه حکم پرونده به زودی صادر و اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: از شهروندان تقاضا داریم چنانچه اطلاعی از احتکار کالا در سطح استان دارند مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات گزارش دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری