مردم ورامین: با حضور در انتخابات به وظیفه شرعی و ملی خود عمل می‌کنیم


مردم ورامین: با حضور در انتخابات به وظیفه شرعی و ملی خود عمل می‌کنیم

تهران- ایرنا- در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم ورامین با اعلام آمادگی حضور در این رویداد مهم سیاسی، شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی و حقی می‌دانند که نظام در اختیار آنان قرار داده است.

به گزارش ایرنا، در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، عده از مردم ورامین در گفت وگو با ایرنا اظهار کردند: مردم دشت ورامین انقلاب را از خود می‌دانند چرا که برای به پیروزی رسیدن آن چه در مبارزات انقلابی و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده‌اند بنابراین با تمام وجود به صحنه انتخابات آمده و صلابت نظام را بار دیگر به رخ جهانیان می‌کشند.

یکی از این افراد گفت: انتخابات حقی است که نظام مقدس جمهوی اسلامی در اختیار مردم قرار داده و محروم شدن از این حق، آینده کشور و خود افراد را تحت الشعاع قرار می دهد، کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند آینده‌ای برای کشور می‌سازد که حق اعتراض نسبت به آن را ندارد.

محمد معصومیان افزود: بی شک، مردم ایران اسلامی همچون راهپیمانیی ۲۲ بهمن و تشییع پیکر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر در صحنه انتخابات شرکت کرده و ثابت می‌کنند که با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، یاریگر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود. یکی دیگر از این افراد نیز گفت : نظام به مردم اعتماد کرده و انتخاب مسئولین را بدون واسطه به آنان سپرده است، این نشانه‌ای از مردم سالاری دینی است و مردم نیز باید با حضور خود، به این اعتماد پاسخ مثبت دهند.

زهرا نوری تصریح کرد: البته مردم گلایه‌هایی نسبت به مشکلات جامعه دارند و از برخی وعده‌های عمل نشده نمایندگان ناراحتند ولی شرکت نکردن در انتخابات پاسخ این مشکلات و کم‌کاری‌ها نیست.

وی اظهار کرد: اقتدار ایران اسلامی به واسطه پشتوانه مردم محقق شده و بی شک مردم ایران اسلامی به ویژه شهرستان ورامین که با قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ و دهم دیماه ۵۷ شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کردند، بار دیگر به صحنه انتخابات آمد و برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این دیار رقم می‌زنند.

یکی دیگر از شهروندان ورامین با تأکید بر لزوم شرکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح را از دیگر مسئولیت‌های مردم یاد کرد و افزود: شرکت در انتخابات برای نمایش اقتدار نظام، وظیفه‌ای ملی و شرعی است ولی از آن مهم‌تر، انتخاب فرد اصلح، دلسوز نظام، ولایت‌مدار و استکبار ستیز است که رهبر معظم انقلاب بارها خصوصیات یک نماینده اصلح را بیان کرده‌اند.

علی رستمی افزود: کسی که به عنوان نماینده قرار است کرسی مجلس را به دست آورد باید به ولایت فقیه التزام عملی داشته و رفع مشکلات مردم را در اولویت خود قرار دهد.

وی افزود: برخی از نامزدهای انتخابات، وعده‌هایی به مردم می‌دهند که تنها دولت حق اجرا و یا عملیاتی شدن آن را دارد، وظیفه نماینده قانونگذاری، نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها است، بنابراین مردم نباید فریب شعارهای زرق و برق دار را بخورند.

علی سرابی دیگر شهروند ورامینی گفت : مردم ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که حضور آگاهانه آنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و انتخاب اصلح ترین فرد در سرنوشت کشور تأثیر گذار است.

وی افزود: امروز روز امتحان الهی مردم در حمایت از نظام است، همه ما روز دوم اسفند در صحنه انتخابات حاضر می‌شویم ا به دشمنان قسم خورده نظام این حقیقت را بازگو کنیم که فشار، تحریم، تهدید و به شهادت رساندن سرداران مقاومت، خللی در عزم آنان در حمایت از نظام وارد نمی‌کند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان روز دوم اسفندماه سالجاری برگزار می شود.
در حال حاضر ۲۶ نامزد انتخاباتی برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن خیر مقدم ؛ متن خوش آمد گویی دوستانه ، رسمی و زیبا