مانور «کمین پرچم» در غزه + عکس


مانور «کمین پرچم» در غزه + عکس

مانور بزرگداشت دومین سال عملیات «کمین پرچم» به همت گروه‌های مقاومت در نوار غزه برگزار شد.

مانور «کمین پرچم» در غزه + عکس

به گزارش ایکنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، این مانور دیروز، 28 بهمن ماه، در دومین سالگرد کمین پرچم با حضور گسترده مردم در منطقه «بنی سهیلا» واقع در شرق خان یونس برگزار و در آن پرچم بزرگ فلسطین برافراشته شد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین و شاخه نظامی آن با نام تیپ «ناصر صلاح‌الدین» این مراسم را برگزار کردند و ابوعطایا، سخنگوی تیپ ناصر صلاح‌الدین، طی سخنانی بر نقش مقاومت در مقابله با اشغالگران صهیونیست تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

عکس | مقاومت غزه به روایت نقاش انگلیسی

ابومجاهد، سخنگوی مقاومت مردمی فلسطین، نیز با بیان اینکه مقاومت برای رویارویی با هر تجاوزی آماده است، گفت: نیروهای مقاومت گزینه‌های زیادی برای ساقط‌ کردن معامله ترامپ دارند.

گروه‌های مردمی شرکت‌کننده در این مراسم نوشته‌هایی را در مخالفت با معامله قرن در دست داشتند که شعارهای «فلسطین فروشی نیست»، «نه به معامله ترامپ» و «قدس؛ پایتخت ابدی فلسطین» در آن درج شده بود.

یادآور می‌شود، در 17 فوریه 2018 عملیاتی به نام «کمین پرچم» از سوی واحد مهندسی نیروهای مقاومت در نقطه مرزی خان یونس در جنوب نواز غزه به اجرا درآمد که در آن پرچم فلسطین بمب‌گذاری شده بود.

این پرچم از سوی یکی از مجاهدان مقاومت در این منطقه نصب شد و پس از اینکه یکی از نظامیان صهیونیست آن را برداشت و به سوی نیروهای اسرائیلی برد، پرچم بمب‌گذاری‌شده در میان نظامیان صهیونیست منفجر و سبب کشته و زخمی‌ شدن شش تن از آنان شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی