رونمایی از سامانه ملی اسکان و املاک کشور


رونمایی از سامانه ملی اسکان و املاک کشور

پول نیوز - معاون وزیر راه و شهرسازی از رونمایی سامانه ملی اسکان و املاک کشور خبر داد و گفت: با امضای چند تفاهمنامه قیمت تمام شده تولید مسکن در طرح ملی مسکن را 25 درصد کاهش می‌دهیم.

رونمایی از سامانه ملی اسکان و املاک کشور

به گزارش پول نیوز، محمود محمودزاده در همایش طرح ملی مسکن با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: گردش مالی 400 هزار واحد طرح ملی مسکن بدون احتساب قیمت زمین 100 هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه امروز 3 تفاهمنامه با وزارت کشور، سازمان نظام مهندسی و یک شرکت فعال در بازار تهاتر امضا می‌شود افزود: با امضای این تفاهمنامه‌ها قیمت تمام شده تولید واحدهای مسکونی در طرح ملی مسکن 25 درصد کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به ثبت‌نام 240 هزار نفر در مرحله اول طرح ملی مسکن یادآور شد: پس از پالایش 58 درصد از ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط بودند که برای طی کردن مراحل بعدی ثبت‌نام معرفی شدند. بیشترین واجد شرایط در این طرح مربوط به استان اردبیل با 66 خوزستان با 64 و سیستان و کرمانشاه با 62 درصد بوده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، کمترین واجد شرایط را مربوط به استان سمنان با 35 درصد اعلام کرد و گفت: امروز سامانه ملی اسکان و املاک کشور رونمایی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس