امروز، آخرین مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی


امروز، آخرین مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای و دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز به پایان می رسد.

امروز، آخرین مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال اعلام اصلاحات جدید برای دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای و دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهلت پذیرش و ثبت نام در این دوره‌ها تمدید و امروز سه شنبه، ۲۹ بهمن ۹۸ به پایان می رسد.

داوطلبان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرحله پذیرش بهمن ۹۸ تا امروز سه شنبه، ۲۹ بهمن می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند. همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده اند؛ می‌توانند با توجه به اعلام کدرشته‌های جدید نسبت به ویرایش فرم خود اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ۳۴ هزار تومان است که داوطلب باید از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش آن را پرداخت کند.

همچنین به دنبال اعلام اصلاحات جدید برای مهلت ثبت نام در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی؛ این مهلت امروز (سه شنبه، ۲۹ بهمن) به پایان می رسد.

داوطلبان دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی باید در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحد‌های آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

پذیرش در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای و دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون آزمون و با مدرک کاردانی (فوق دیپلم) صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: دانشجویان باید به مطالبه گری از نمایندگان مجلس بپردازند

داوطلبان می‌توانند با مطالعه جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌ها و مشخص کردن رشته و مراکز و واحد‌های آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک لازم تا ۲۹ بهمن به مراکز و واحد‌های آموزشی پذیرنده مراجعه کنند. متقاضیان باید دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند.

امروز، آخرین مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

تمامی داوطلبان اعم از کسانی که در این دوره ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در مراکز و واحد‌های آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مطالعه جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌ها و توجه به اصلاحات جدید و مشخص کردن رشته و مراکز و واحد‌های آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک به این مراکز مراجعه کنند.

متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید آموزشی (فنی و حرفه‌ای، کاردانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا ۶ ساله دبیرستان و یا هنرستان) باشند و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ مدرک مربوطه را اخذ کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان