حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه انسجام آنهاست/ حضور مردم در صحنه در به عقب راندن دشمن مؤثر است


حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه انسجام آنهاست/ حضور مردم در صحنه در به عقب راندن دشمن مؤثر است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه که در به عقب راندن دشمن موثر بوده و هست، حضور مردم در صحنه است.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، اظهار داشت: به دلیل شرایط داخلی و بین المللی کشور، این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: کشورهای بیگانه و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی منتظرند تا با کاهش سطح مشارکت مردم در انتخابات بر فشارها و تحریم های خود علیه کشور دامن بزنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشارکت بالا نشانه انسجام مردم است، افزود: انشالله با حضور و مشارکت بالای مردم شاهد تشکیل مجلس قوی باشیم.

مصباحی مقدم با بیان اینکه آنچه که در به عقب راندن دشمن مؤثر بوده و هست، حضور مردم در صحنه است، تصریح کرد: مردم باید با بصیرت کافی کاندیداهای خود را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان اینکه مردم کشورمان سرنوشت چهارسال آینده را با رای های خود رقم خواهند زد، خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم کسانی را راهی خانه ملت کنند که انقلابی، دست پاک، عدالت خواه و جهادی باشند و تجربه آنها نشان دهد که مشکلات مردم را به خوبی می شناسند و برای حل این مشکلات فکر ، برنامه و راهکاری خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق