سرمربی تیم هندبال زاگرس: فشردگی رقابت‌های لیگ کار را برایمان سخت کرده است


سرمربی تیم هندبال زاگرس: فشردگی رقابت‌های لیگ کار را برایمان سخت کرده است

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در هفته دوم نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال برابر تیم صدرنشین مس کرمان تن به شکستی خانگی داد.

هوشنگ کاکلوند سرمربی زاگرس پس از باخت 39 بر 33 تیمش مقابل مس کرمان در گفت و گو با ایسنا، به شرایط نامطلوب تیمش در چند هفته اخیر اشاره کرد و افزود: در شرایطی هستیم که بیشتر از شش تا هفت بازیکن در اختیار نداریم، چراکه همه بازیکنان ما یا مصدوم شده‌اند و یا محروم هستند.

وی تصریح کرد: در بازی هایی که در چند هفته گذشته داشتیم، از ابتدا تا انتهای بازی‌ها، تعویضی نداشتیم و با همان بازیکنان ثابت تا آخر بازی کردیم، چون بازیکن ذخیره نداشتیم.

سرمربی تیم زاگرس اظهار کرد: در حالی با این شرایط عصر دیروز (28 بهمن) هم مقابل تیم مس کرمان قرار گرفتیم که تیم حریف تا آخر بازی چندین بار تعویض بازیکن داشت.

وی افزود: حریف قدرتمند کرمانی در این دیدار از وجود چندین بازیکن ملی پوش هم بهره می‌برد که بسیار تهاجمی و با سرعت بودند.

کاکلوند اضافه کرد: نداشتن بازیکن ذخیره باعث شد تا بازیکنان ما در داخل زمین از نظر بدنی تحت فشار باشند و افت پیدا کنند و نتوانیم جلوی سرعت تیم حریف را بگیریم.

وی گفت: سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله بازیکنان تیم کرمان بسیار بالا و قابل توجه بود، بگونه ای که بازیکنان جا می‌ماندند.

سرمربی تیم زاگرس در ادامه به ناکامی های هفته های گذشته تیمش هم اشاره‌ای کرد و افزود: متاسفانه فشردگی رقابت‌های لیگ کار را برای تیم ما سخت کرده و بازیکنان پس از هر بازی فرصت چندانی برای ریکاوری ندارند، البته در دو بازی گذشته نقش داوری را در باخت تیم ما نمی‌توان نادیده گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: هرچند برای بازی های پیش رو نیز دستمان از نظر بازیکن خالی است، اما همه تلاشمان را می‌کنیم که در انتهای لیگ جزو تیم های نیمه بالای جدول باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه