میزبانی مسجد جمکران از زائران پایان هفته/ برگزاری جشن‌های انقلاب و ولادت حضرت زهرا(س)


میزبانی مسجد جمکران از زائران پایان هفته/ برگزاری جشن‌های انقلاب و ولادت حضرت زهرا(س)

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته جاری، همزمان با جشن یوم‌الله 22 بهمن و نیز ایام ولادت حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله علیها میزبان منتظران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران همچون هفته های گذشته در روزهای پایانی هفته جاری با تدارک برنامه های متنوع، میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران روز سه‌شنبه، ۲۱ بهمن ماه با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز شده و در ادامه حجت الاسلام «محمدحسن رحیمیان»، تولیت مسجد مسجد مقدس جمکران در جمع مهدی باوران سخنرانی می کند.

شعرخوانی حجت الاسلام بابامیری و زمزمه دعای پرفیض توسل با نوای حاج عباس حیدرزاده از دیگر بخش های ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» در این شب است.

میعادگاه منتظران پنجشنبه، ۲۴ بهمن ماه نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن میزبان مهدی باوران می شود و سپس در ویژه برنامه «کمیل عارفانه» حجت الاسلام سیدمجتبی محمدی برای زائران و مهدی باوران به سخنرانی پرداخته و سپس دعای پرفیض کمیل با نوای سیدجواد میرجعفری زمزمه می شود.

جمعه، ۲۵ دی ماه نیز برنامه های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۵:۴۵ با قرائت دعای عهد آغاز شده سپس آئین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری برگزار می شود.

دعای پرفیض ندبه نیز بعد از آن با نوای حاج ابوالفضل بختیاری در میعادگاه منتظران زمزمه می شود.

پایان بخش برنامه های جمکران در این هفته قرائت زیارت آل یاسین در عصر روز جمعه است.

پس از نماز مغرب و عشاء در شام جمعه، ۲۵ بهمن ماه مراسم مولودی خوانی شب ولادت حضرت زهرا(س) با حضور حاج علی برجیان در میعادگاه منتظران برگزار می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟