«صبح نزدیک» در نشست فرهنگ مهدوی بررسی می‌شود


«صبح نزدیک» در نشست فرهنگ مهدوی بررسی می‌شود

نشست ماهانه «فرهنگ مهدوی» با نقد و بررسی فیلم سینمایی «صبح نزدیک» که به مباحث ‌آخرالزمانی اشاره دارد، برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: فیلم سینمایی «صبح نزدیک» روز پنجشنبه، ۲۴ بهمن ماه با حضور محمدرضا اسلاملو کارگردان اثر در حوزه هنری تهران اکران می‌شود. همچنین اکران این فیلم با پرسش و پاسخ همراه خواهد بود.

فیلم «صبح نزدیک» با هدف آشناکردن مخاطبان با بخشی از تاریخ جهان، مباحث آخرالزمانی و برملا کردن دست‌های پنهان صهیونیسم در جنگ‌های منطقه ساخته شده است.

محمدرضا اسلاملو کارگردان اثر در این زمینه بیان کرد: ایده ساخت این فیلم، زمانی در ذهن من ایجاد شد که برای شبکه پرس تی‌وی سریال می‌ساختم و یک کشیش آمریکایی را دیدم که گریه می‌کرد و می‌گفت: «صهیونیست‌ها ما را فریب دادند». شما در این فیلم مشاهده می‌کنید که با تحریف انجیل و تحت عنوان «جنگ مقدس» آمریکایی‌ها را وادار کردند تا با هزینه و قوای نظامی خود برای بقای اسرائیل بجنگند.

در خلاصه این فیلم آمده است: فیلمساز ایرانی (رضا) به کمک پیتر اهل لبنان، سرگرم ساخت فیلمی مستند درباره اسرار شکست اسرائیل و علت به وجود آمدن تروریست های تکفیری هستند. آن‌ها برای بازگرداندن یکی از بستگان سال‌خورده پیتر عازم سوریه می‌شوند، اما در بازگشت به دست تروریست‌ها اسیر می‌شوند. تروریست‌ها قصد دارند همه زندانیان اسیر را سپر انسانی کنند. اسیران مقاومت می‌کنند، اما با شلیک بیرحمانه تروریست‌ها تعدادی از آنان به قتل می‌رسند. باقیمانده اسیران زندانی نومیدانه در انتظار مرگ هستند. اما درآخرین شب، قبل از صبح، رضا که به شدت مجروح شده همراه با سایر اسیران دسته جمعی به درگاه خداوند ملتمسانه دعا می‌کنند و ...

«صبح نزدیک» در نشست فرهنگ مهدوی بررسی می‌شود

در این مراسم، همچنین اسماعیل شفیعی سروستانی با موضوع «مکاشفات یوحنا» به سخنرانی می پردازد.

این برنامه که یکصد و سی نهمین نشست از سلسله نشست‌های ماهانه فرهنگ مهدوی است، رأس ساعت ۱۴ برگزار می شود.

شرکت در این مراسم برای عموم رایگان است و در حاشیه این نشست محصولات فرهنگی و مهدوی نیز عرضه می شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست مهدوی می‌توانند به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سالن سوره مراجعه کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش