مقاومت ملت ایران برگرفته از اندیشه مهدویت است


مقاومت ملت ایران برگرفته از اندیشه مهدویت است

حجت الاسلام حسینی مقاومت ملت را برگرفته از اندیشه مهدویت دانست و گفت: وعده الهی در این زمینه محقق می شود و باید در این راستا، برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» عصر امروز (28 بهمن) در جمع اعضای بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره)، اظهار داشت: مهدویت یک مسئله مهم و حیاتی بوده که بیگانگان بیشتر از ما در این زمینه، نشست هایی برگزار می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهدویت یک مسئله تاریخی است که تحول عظیمی در کره خاکی رقم می زند و همه ملت ها در این زمینه اتفاق نظر دارند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که برای آینده جهان برنامه ریزی می کنند نسبت به این مسئله توجه جدی داشته و لحظه شماری می کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: طبق نظریه دشمنان، شیعیان در طول تاریخ مقاوم و حماسه ساز بوده اند و حضوری فعال در عرصه های مهم داشته و دارند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه دشمنان سه عنصر را مدنظر شیعیان در همه عرصه ها می دانند، اضافه کرد: آنها عاشورا را آغازی برای شیعه، رهبری علما و مهدویت را از جمله این عناصر می دانند که شیعه با توجه به اینها در صحنه حضور پیدا می کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه احادیث فراوانی پیرامون انتظار و ظهور وجود دارد، یادآور شد: اعتقاد و امید به آینده، شاخص ها، سیاست ها، برنامه ریزی ها و مقاومت باید مدنظر باشد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: امروز ما امید داریم که آینده از آن تشیع بوده و باید این امید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه انقلاب ما اهداف عالی، رهبران متعالی و آرمان های ارزشمندی در دنیا دارد، گفت: در این راستا، دشمنی ها و سرسختی ها با ایران اسلامی متفاوت است.

وی رهبری، انقلاب، نظام، ارزش ها، آرمان ها و ... در ایران اسلامی را متفاوت از سایر دنیا دانست و یادآور شد: پیروزی های ما هم در این مسیر سخت نیز متفاوت است.

حجت الاسلام حسینی اذعان داشت: در دل سخت ترین مشکلات پیروزی هایی نصیب ملت می شود که با حساب و کتاب عادی باید شکست می خورد، ولی پیروزی نصیب ما شد.

امام جمعه یاسوج مقاومت ملت را برگرفته از اندیشه مهدویت دانست و ادامه داد: وعده الهی در این زمینه محقق می شود و باید در این راستا برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه در مدارس، دانشگاه ها و مناسبت ها باید فرهنگ مهدویت را ترویج دهیم، اضافه کرد: باید ضمن تقویت برنامه های مهدویت، از ظرفیت بالای مردمی در این راستا استفاده کرد.

حجت الاسلام حسینی ضمن تاکید بر اینکه ادارات، مساجد و هیئت های مذهبی و مسجدی باید در وسط میدان باشند، اظهار داشت: دشمن برای اضمحلال عقیده ها فعالیت می کند و ما نیز باید جهت خنثی کردن توطئه های آنها تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید برای نونهالان، پیش دبستانی ها، مدارس و دانشگاه ها برنامه داشته باشیم که این کار می تواند تحول عظیمی در جامعه ایجاد کند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید