افزایش 58 درصدی کشف کالا و ارز قاچاق از فرودگاه های کشور


افزایش 58 درصدی کشف کالا و ارز قاچاق از فرودگاه های کشور

گرگان- فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از افزایش 58 درصدی کشف کالا و ارز قاچاق هوایی امسال در کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مهری عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس فرودگاه‌های استان گلستان، اظهارکرد: امسال تاکنون ۱۳۵ میلیارد تومان کالا و ارز قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۸ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: در بخش کشف مواد مخدر هم از ابتدای سال تاکنون بیش از یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شد که این میزان ۷۶ درصد از کشفیات سال گذشته بیشتر است.

مهری همچنین به استفاده پلیس از ابزارهای نوین کمک بازرسی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه فرودگاه‌های کشور به دستگاه‌های ایکس ری و بازرسی‌های نوین مجهز هستند و سعی می شود از تولیدات داخلی در حوزه دستگاه‌های کمک بازرسی استفاده شود.

گفتنی است که با حضور فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، سرهنگ رمرودی به عنوان رییس پلیس فرودگاه‌های گلستان معرفی و از خدمات ۶ ساله سرهنگ محسن لریان فرمانده پیشین قدردانی شد.


به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مهری عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس فرودگاه‌های استان گلستان، اظهارکرد: امسال تاکنون ۱۳۵ میلیارد تومان کالا و ارز قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۸ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: در بخش کشف مواد مخدر هم از ابتدای سال تاکنون بیش از یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شد که این میزان ۷۶ درصد از کشفیات سال گذشته بیشتر است.

مهری همچنین به استفاده پلیس از ابزارهای نوین کمک بازرسی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همه فرودگاه‌های کشور به دستگاه‌های ایکس ری و بازرسی‌های نوین مجهز هستند و سعی می شود از تولیدات داخلی در حوزه دستگاه‌های کمک بازرسی استفاده شود.

گفتنی است که با حضور فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، سرهنگ رمرودی به عنوان رییس پلیس فرودگاه‌های گلستان معرفی و از خدمات ۶ ساله سرهنگ محسن لریان فرمانده پیشین قدردانی شد.

کد خبر 4855477

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید