پژو 207 دنده ای هم به 150 میلیونی ها پیوست +جدول


پژو 207 دنده ای هم به 150 میلیونی ها پیوست +جدول

پول نیوز - محصولات ایران خودرو اغلب به افزایش قیمت روز گذشته خود ادامه می‌دهند.

پژو 207 دنده ای هم به 150 میلیونی ها پیوست +جدول

به گزارش پول نیوز، سمند LX سرعت پایین‌تری نسبت به بقیه دارد و امروز در بازار ۳۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز سمند LX در حال حاضر ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. از طرف دیگر سمند EF۷ امروز تغییر چندانی پیدا نکرده و روی نرخ ۱۱۲ میلیون تومان متوقف شده است. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۷۰ میلیون تومان است و نشان از اختلاف ۴۲ میلیون با قیمت روز بازار دارد.

پژو ۴۰۵ GLX امروز ۷۰۰ هزار تومان به قیمت خود اضافه کرده و در بازار با نرخ ۹۳ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در این افزایش قیمت مشارکت نمی‌کند و مثل دیروز روی نرخ ۱۱۲ میلیون تومان متوقف شده است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ SLX امروز با افزایش قیمت دو میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده. اتفاقی که باعث شده قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX به حدود ۱۰۹ میلیون تومان برسد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز ۵۰۰ هزار تومان پیش روی کرده و به نرخ ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز با کاهش قیمت به استقبال مشتریانش آمده و حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در حال حاضر ۱۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. در این بین پژو ۲۰۶ صندوق‌دار بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و همچنان با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رانا امروز سر جایش محکم ایستاده و تغییری قیمتی نسبت به روز گذشته ندارد. فعالان بازار این محصول ایران خودرو را حدود ۱۰۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند. پژو پارس هم شرایط تقریبا مشابهی را تجربه می‌کند و روی نرخ ۱۱۸ میلیون تومان متوقف شده است. قیمت روز دانگ فنگ H۳۰ در حال حاضر ۱۷۷ میلیون تومان است و تغییری نسبت به روز قبل ندارد.

دنا امروز پا روی گاز گذاشته و با سرعت بیشتری نسبت به دیگر محصولات ایران خودرو افزایش قیمت پیدا کرده است. طوری که امروز دنا پلاس توربو دو میلیون تومان گران شده و اکنون در بازار با نرخ ۲۰۶ میلیون تومان خرید و فورش می‌شود. دنا پلاس پا را فراتر گذاشته و با افزایش قیمت سه میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز دنا پلاس تیپ ۱ در حال حاضر ۱۶۷ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. در این بین دنا معمولی به افزایش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی بسنده کرده و در بازار ۱۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.
پژو 207 دنده ای هم به 150 میلیونی ها پیوست +جدول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق