شرکت ارتباطات زیرساخت آماده خدمت رسانی به به آسیب دیدگان حمله سایبری است


سجاد بنابی در حساب توییتری خود به آمادگی زیرساخت برای خدمت‌رسانی به خدمات‌دهندگان آسیب‌دیده اشاره کرد.

شرکت ارتباطات زیرساخت آماده خدمت رسانی به به آسیب دیدگان حمله سایبری است

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حملات سایبری اخیر به زیرساخت‌های اینترنتی کشور و البته دفع به‌هنگام آن توسط «دژفا»، جریان‌ حملات سایبری همچنان ادامه دارد، که گاهی با قطعی شبکه و بعضا مستقیم یا غیرمستقیم به روی اپراتورها اثرگذار است و باعث اختلال درون شبکه‌ای شده است. طبق گفته مسئولان و کارشناسان حوزه زیرساخت این حمله از یک نقطه (IP) نبود و برای همین است که آن را به گسترده‌ترین و بزرگترین حمله سایبری تشبیه کرده‌اند.

سجاد بنابی نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در حساب توییتری خود با اشاره به آمادگی زیرساخت برای خدمت رسانی به خدمات دهندگان آسیب دیده، نوشت:

"حملات توزیع شده کور شامل درخواست‌های فیک بر روی برخی سایت‌های خدمات داخلی مشاهده می‌شود. محتمل است رقبای داخلی این شرکت‌ها منشأ حمله باشند. توزیع شدگی خدمات در مراکز IXP چهارگانه، پایداری در برابر این حملات را افزایش می‌دهد.
زیرساخت آماده همکاری با خدمات دهندگان آسیب دیده است. "

شرکت ارتباطات زیرساخت آماده خدمت رسانی به به آسیب دیدگان حمله سایبری است

گفتنی است؛ چندی پیش در پی حمله‌ای سایبری، برخی از اپراتورها و شرکت‌های خدمات‌رسانی شبکه‌ای ساعاتی دچار اختلال شدند که از همان ساعت اولیه سامانه «دژفا» این حمله را دفع کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر