نمایش آثار نقاشی هنرمند بجنوردی در قاب نگارستان بجنورد


نمایش آثار نقاشی هنرمند بجنوردی در قاب نگارستان بجنورد

سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل ارشاد خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه نقاشی و رونمایی از بزرگترین اثر نقاشی در نگارخانه بجنورد خبر داد.

نمایش آثار نقاشی هنرمند بجنوردی در قاب نگارستان بجنوردابوالحسن حیدری، سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، گفت: سه اثر نقاشی با هنرمندی ایمان کاظمیان از هنرمندان نقاش بجنوردی در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه هنری با شناسایی و معرفی هر چه بهتر و بیشتر این هنرمند فرهیخته، ایجاد انگیزه برای تولید آثار هنری بیشتر، بهره‌گیری علاقه‌مندان از تجربیات هنرمندان فعال، کمک به اقتصاد هنر و حمایت از این هنرمند برای به ثبت رساندن بزرگترین اثر هنری خود دایر می‌شود.

سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل ارشاد استان تصریح کرد: مواد به کار رفته در آثار هنری این هنرمند بجنوردی ماژیک، رنگ روغن، رنگ اکریلیک و راپید است. این نمایشگاه هنری عصر امروز ساعت 18 در نگارخانه (نگارستان) بجنورد با حضور مسئولان و هنرمندان برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز صبح‌ها 8 تا 13 و عصرها 17 تا 21 به نگارخانه بجنورد مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، ایمان کاظمیان هنرمند نقاش بجنوردی 25 ساله دانشجوی بیزینس بین‌الملل است، وی یک سال است که به‌صورت حرفه‌ای و کاملاً انتزاعی به نقاشی می‌پردازد و حاصل تلاش و زحمات وی در یک سال گذشته در نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی