ماکرون از پیشرفت مذاکرات الحاق آلبانی و مقدونیه شمالی به اتحادیه اروپا خبر داد


ماکرون از پیشرفت مذاکرات الحاق آلبانی و مقدونیه شمالی به اتحادیه اروپا خبر داد

شفقنا- رییس جمهور فرانسه اعلام کرد که این کشور آماده است به مخالفت با آغاز مذاکرات الحاق آلبانی و مقدونیه شمالی به اروپا را پایان دهد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از یورونیوز مکرون در همایش سالانه امنیت مونیخ گفت: همه ما منتظر گزارشی در این باره از کمیسیون اروپا  هستیم.ماکرون به شکلی اظهار داشت که فرانسه تنها […]

ماکرون از پیشرفت مذاکرات الحاق آلبانی و مقدونیه شمالی به اتحادیه اروپا خبر داد

شفقنا- رییس جمهور فرانسه اعلام کرد که این کشور آماده است به مخالفت با آغاز مذاکرات الحاق آلبانی و مقدونیه شمالی به اروپا را پایان دهد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از یورونیوز مکرون در همایش سالانه امنیت مونیخ گفت: همه ما منتظر گزارشی در این باره از کمیسیون اروپا هستیم.ماکرون به شکلی اظهار داشت که فرانسه تنها کشوری نیست که عضویت این کشورها در اتحادیه اروپا را در پی نشست شورای اروپا در اکتبر سال گذشته، مسدود کرده است.
ماکرون در عین حال مدعی شد: من افتخار می کنم که تعدادی از کشور مخالفت خود را پشت فرانسه پنهان کرده اند و اعلام می کنک که به جز فرانسه چندین کشور دیگر هم مخالف آغاز مذاکره با مقدونیه و آلبانی بودند.
گفتنی است، کمیسیون اتحادیه اروپا استراتژی جدیدی در مورد تقسیمات بین آلبانی و مقدونیه شمالی ارائه می دهد گرچه این اتحادیه متهم به خیانت به وعده الحاق آلبانی شد.

اصل خبر را در یورونیوز ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا