آلیسون: لیورپول مانند کوسه ای است که بوی خون را حس کرده و بلافاصله حمله می کند؛ بعضی اوقات، حفظ ثبات خودش یک پیشرفت محسوب می شود


آلیسون: لیورپول مانند کوسه ای است که بوی خون را حس کرده و بلافاصله حمله می کند؛ بعضی اوقات، حفظ ثبات خودش یک پیشرفت محسوب می شود

آلیسون از غریزه کشنده لیورپول گفت.

طرفداری- آلیسون در این فصل هم توانسته به درخشش خود ادامه دهد و از ارکان اصلی موفقیت لیورپول باشد. این دروازه بان برزیلی از "غریزه کشنده" تیمش می گوید.

به گزارش سایت Goal، آلیسون بکر در مصاحبه ای گفت:

تیممان را آنقدری با تجربه می بینم که در شرایط و بازی های مختلف، بتواند گلیمش را از آب بیرون بکشد. بازیکنان ما در عین جوانی، باتجربه هستند و عطش پیروزی دارند. طعم شیرین پیروزی را یکبار با بردن لیگ قهرمانان اروپا چشیدیم و حالا باز هم می خواهیم آنرا تجربه کنیم. لیورپول اکنون مانند کوسه ای است که که بوی خون را در آب حس می کند و پس از تمرکز روی طعمه‌، حمله می کند. یک غریزه کشنده درون ما به وجود آمده است. راه طولانی پیش رو داریم اما با پشتکار به کارمان ادامه می دهیم.

دروازه بان برزیلی ادامه داد:

رسیدن توپ طلا به یک دروازه بان؟ بله به نظرم چنین اتفاقی شدنی است، اما به فاکتور های زیادی بستگی دارد،مثل ثبات. هدف اصلی من پس از کسب دستاورد ها و جایزه های مختلف، این است که بهترین ورژن خودم را در زمین به نمایش بگذارم تا عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته، ثبت کنم. بعضی مواقع، حفظ ثبات خودش یک پیشرفت به حساب می آید.

زمانی که از آلیسون در مورد این پرسیده شد که آیا بهترین دروازه بان تاریخ برزیل است یا خیر، پاسخ داد:

می شود این سوال را 10 سال بعد و زمانی که بازنشسته شدم از من بپرسی؟

بکر ادامه داد:

درست است که تاکنون افتخارات زیادی کسب کرده ام، اما هنوز راه درازی در پیش دارم. برای مثال اگر به شروع مجدد های دیدا نگاه کنید، متوجه می شوید که من هنوز به نزدیکی آن سطح هم نرسیده ام. کلودیو تافارل یکی از بهترین ها بود و ژولیو سزار هم دوران حرفه ای موفقی را سپری کرد و یکی از بهترین دروازه بان ها در رده ملی محسوب می شود. در حال حاضر نمی توانم خودم را بالاتر از آنها تصور کنم. شاید موقعی که بازنشسته شدم به آن سطح مورد نظر شما رسیده باشم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو