ژنرال اسرائیلی: اسرائیل توان مقابله با دهها هزار موشک را ندارد


ژنرال اسرائیلی: اسرائیل توان مقابله با دهها هزار موشک را ندارد

ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی از سناریویی پرده برداشت که به مثابه پایان این رژیم با توجه به توان موشکی بالای محور مقاومت و قدرت دفاعی صفر تل آویو است.

به گزارش مشرق به نقل از رای الیوم، اسحاق بریک ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی به تهدیداتی که این رژیم را تهدید می کند، پرداخت.

وی ضمن اذعان به شکنندگی اوضاع امنیتی این رژیم اعلام کرد: اسرائیل توان دفاع از جبهه داخلی در جنگ آتی را ندارد. کوخاوی رئیس ستاد ارتش چندی قبل از تهدیدات موشکی از غزه و لبنان و سوریه، عراق و ایران سخن گفت.

بیشتر بخوانید:

طعنه رسانه‌های اسرائیلی به نتانیاهو

هراس اسرائیل از احتمال مرتبط شدن با ترور سردار سلیمانی

بریک افزود: ۱۵ سال از جنگ دوم لبنان(جنگ ۳۳ روزه) گذشته است و سیستم ها از آن زمان پیشرفته تر شده اند و قواعد درگیری در منطقه تغییر پیدا کرده است و این را دشمن درک می کند و منتظر وارد کردن ضربات مهلک به اسرائیل با ۲۰۰ هزار موشکی است که در انبارهای خود دارد.

این ژنرال صهیونیست اذعان کرد: تهدید فقط در آمار و ارقام نیست بلکه توسعه و پیشرفت در میزان دقت موشکهاست که به سلاحی کشنده تبدیل شده است و با توجه به امکاناتی از قبیل رایانه های ارزان و تکنولوژی جی پی اس می توان موشک دقیق و ابتدایی را به منطقه با مساحت ۱۰ هزار مترمربع شلیک کرد و هنگامی که این هدف در مرکز شهر باشد، تلفات و خسارات سنگین خواهد بود و هنگامی که از موشک سنگین و نقطه زن صحبت به میان آورده شود بهتر است که به جزییات آنچه رخ خواهد داد(میزان تلفات و خسارات) نپردازیم.

بریک در ادامه می پرسد: ارتش اسرائیل در برابر این تهدیدات چه دفاعی دارد؟ پاسخ این است؛ دفاع بسیار اندک. در زمان امتحان به سادگی می توان گفت که هیچ.

ژنرال احتیاط در ادامه می افزاید: کشته شدگان فقط به نظامیان منحصر نمی شود بلکه به افرادی که در حال مشاهده اخبار در سالن ها هستند یا در خانه های خود خوابیده اند و نیز مشتریان مراکز تجاری و رانندگان و رهگذران هم می شود. اهداف؛ مراکز شهری و پالایشگاهها و نیروگاههای برق و وزارتخانه ها و دیگر مراکز اسرائیل خواهد بود و هر حمله به فلج شدن اوضاع و فرار جمعی از منطقه ای به دیگری و از اسرائیل به خارج آن منجر خواهد شد و قبل از هر موضوعی قتل جمعی.

بریک اذعان کرد: اسرائیل هم اکنون در برابر هزاران موشکی که آنرا هدف قرار خواهد داد قرار دارد و در معرض خطر قرار خواهد گرفت و گزینه ای جز واکنشی با همان قدرت ندارد. جنگی با توان هجومی بالا در کنار قدرت دفاعی صفر.

این در حالی است که آری شاویت تحلیلگر صهیونیست در مقاله ای که روزنامه عبری زبان هاآرتص آن را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد، تاکید کرد: اسرائیل نفس های آخر خود را می کشد. فلسطینیان ثابت کردند که در سرزمین فلسطین ریشه دار هستند، حال آنکه اسرائیلی ها ثمره یک دروغی بنام سرزمین وعده داده شده می باشند. اسرائیل در سراشیبی زوال و نابودی قرار گرفته است و نفس های آخر خود را می کشد، اسرائیلی ها ثمره دروغ ساخته و پرداخته شده جنبش صهیونیسم در مورد هولوکاست و سرزمین وعده داده شده می باشند.

این تحلیلگر صهیونیست ضمن تاکید بر ضرورت مهاجرت و ترک این رژیم با توجه به عدم پایان اشغالگری تحقق صلح می افزاید: وضعیت اسرائیل نابسامان است، اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد، در آن صورت دیگر امکان زندگی کردن در اسرائیل وجود نخواهد داشت و باید اسرائیلی ها رهسپار برلین و سان فرانسیسکو شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها