تاکید آیت الله «عیسی قاسم» بر پایداری و اتحاد ملت بحرین


تاکید آیت الله «عیسی قاسم» بر پایداری و اتحاد ملت بحرین

آیت الله «شیخ عیسی قاسم» در مراسم «در مسیر پیروزی» بر پایداری، وحدت و خویشتن داری برای تحقق خواسته های عادلانه ملت بحرین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز رسانه ای ثورة البحرین، آیت الله « شیخ عیسی قاسم» مرجعیت شیعیان بحرین در مراسم «در مسیر پیروزی» که به مناسبت نهمین سالروز انقلاب 14 فوریه برگزارشد، گفت: باید اراده مخالفان در تداوم انتفاضه افزایش یابد، به طوری که از اراده امروز بیشتر باشد تا خواسته های عادلانه ملت بحرین به طور کامل محقق شود.

آیت الله قاسم افزود: برای انتفاضه 1994 و انتفاضه 2011 یک انگیزه وجود دارد. این انگیزه، «سلب حق سیاسی ملت بحرین» است. روش این دو انتفاضه یکی است که روش صلح و تداوم آن است.

مرجعیت شیعیان بحرین ادامه داد: باید امروز مخالفان رشد کنند و از چالش هایی که بزرگ است، پیشی بگیرند و با این مسئولیت بزرگ شوند. نیاز است که مخالفان رشد کنند و بزرگ شوند و عزم و اراده شان تقویت شود.

وی گفت: شعار «در مسیر پیروزی» همان پیروزی است که از خودشناسی و خویشتن داری آغاز می شود. به این ترتیب، ارزش های عالی فطری و دینی محقق می شود تا در عرصه زندگی حق پیروز و باطل نابود شود.

آیت الله قاسم گفت: مسیر پیروزی مملو از مشکلات است و ممکن است که طولانی باشد. تنها صابران هستند که اراده بزرگ خود را از اراده پیامبران و اولیای صالح می گیرند. به همین دلیل ایمان محصول صبر و عزم و اراده بزرگ است.

این مرجعیت تاکید کرد: دمکراسی در کشورهای اسلامی، راهی برای اسلام است، به همین دلیل امکان ندارد که آمریکا اجازه بدهد که دمکراسی واقعی در سطح رای گیری آزاد برای ملت و به دور از دخالت و فشار بیگانگان برقرار شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس