تخت گاز فوتسال قم به سمت سقوط


تخت گاز فوتسال قم به سمت سقوط

فوتسال قم نسبت به سالهای گذشته افت کیفی محسوسی داشته و در فصل ٩٨ لیگ برتر رتبه ای بهتر از هفتمی

در حالی که همگان استان قم را مهد بازیکن پروری در رشته فوتسال می‌دانند عدم وجود حامی مالی و سرمایه گذاری مناسب در این رشته پر طرفدار مشکلی اساسی برای فوتسال قم ایجاد کرده است.

قم یکی از قطب‌های اصلی بازیکن سازی در رشته فوتسال است و بازیکنانی همچون علی اصغر حسن زاده، علیرضا وفایی، سعید تقی زاده، ابولقاسم عروجی و بسیاری دیگر را به فوتسال کشور معرفی کرده است که از این بین فقط علیرضا وفایی با مشکلات مالی نماینده استان قم کنار آمده و این تیم را در مسابقات لیگ برتر کشور همراهی می کند.

فوتسال قم نسبت به سالهای گذشته افت کیفی محسوسی داشته و در فصل ٩٨ لیگ برتر رتبه‌ای بهتر از هفتمی را کسب نکرده است، در حالی که در فصل ٩٧ نماینده قم جایگاه سومی کشور را کسب کرده بود.

شاید تغییرات پیاپی در راس کادر فنی دلیل اصلی این جایگاه باشد به صورتی که نماینده قم فصل ٩٨ را به سرمربی گری سید مهدی غیاثی آغاز کرد ولی در اواسط فصل محسن حسن زاده به عنوان سرمربی روی کار آمد و نتایج قابل قبولی را نیز کسب کرد.

محسن حسن زاده درهفته‌های پایانی از سمت خود برکنار شد و سید وحید غیاثی که مربی محمد سیما بود به عنوان سرمربی جدید کار خود را آغاز کرد و در هفته های پایانی نتایج سینوسی را کسب کرد و در پایان با رتبه هفتم به پلی آف رسید.

نماینده قم در مرحله پلی آف به گیتی پسند اصفهان رسید و در دو بازی پیاپی نتیجه را با اختلاف به این تیم نامی کشور واگذار کرد در حالی که در نیم فصل اول موفق شده بود این تیم را در قم متوقف کند و در نیم فصل دوم نیز در اصفهان با اختلاف یک گل برابر این تیم بازنده بود.

مسلم اولاد قباد ملی پوشی که سال‌های گذشته نماینده قم را در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال همراهی می کرد در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: ٣سال در رده سنی امید و بزرگسال نماینده قم را همراهی کردم و در آن سال ها نتایج خوبی به دست آوردیم.

وی افزود: بازیکنان قمی در آن سال‌ها مشکل مالی با باشگاه نداشتند و با انگیزه در تمرینات و مسابقات حاضر می‌شدند اما در این سال ها بازیکنان قمی به دلیل مشکلات مالی که در باشگاه به وجود آمده و عدم دریافت مطالبات خود در تمرینات بی انگیزه بودند و به همین دلیل نتایج خوبی کسب نکردند.

ملی پوش فوتسال کشورمان ادامه داد: استان قم مهد فوتسال ایران است اما به وجود آمدن مشکلات مالی دلیل بر بی انگیزگی بازیکنان شده و بازیکنان قمی با مبالغ بسیار پایین و با پاداش های اندک برای نماینده استان خود بازی می کنند.

اولاد قباد تصریح کرد: من معتقدم محسن حسن زاده مربی بسیار بادانش و فوق العاده ای است اما او نیز با مشکلات مالی نماینده قم سازگاری نداشته و دلیل کنار گذاشتن وی در نیم فصل دوم نیز می تواند مشکلات مالی باشد.

وی افزود: مطمئن باشید که نماینده استان قم توانایی قهرمانی در لیگ برتر کشور را دارد و تنها کافیست که اسپانسر مناسب برای نماینده استان قم روی کار بیاید.

ملی پوش فوتسال کشورمان اظهار کرد: اگر اسپانسر مناسب برای تیم قم روی کار بیاید بازیکنان قمی که خارج از استان قم بازی می کنند به استان بر می گردند و نماینده قم قطعا در آن زمان توان کسب قهرمانی را خواهد داشت.

وی افزود: من سه سال برای استان قم بازی کردم و فوتسالم را مدیون قم هستم، همچنین باید تشکر کنم از محسن حسن زاده و دکتر باقری که در ابتدای مسیرم من را یاری کردند.

اولاد قباد خاطر نشان کرد: مطمئنا اگر شرایط مالی نماینده استان قم درست شود و با بازگشت مربیان با دانش استان قم من هم دوست دارم که در آن زمان عضوی از این مجموعه باشم و برای قم بازی کنم.

وی افزود: استان قم بازیکنان خوب زیادی دارد اما به نظر من علی اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی بهترین بازیکنان قمی هستند.

ملی پوش فوتسال کشورمان دلیل ناکامی محمد سیما در این فصل را نیز اینگونه بیان کرد: با توجه به مشکلات مالی محمد سیما در این فصل محسن حسن زاده در میانه فصل از این تیم جدا شد و به نظرم دلیل اصلی این ناکامی مشکلات مالی و بی انگیزگی بازیکنان بود.

وی در پایان گفت: باید تشکر کنم از محسن حسن زاده، دکتر باقری و ناصر شریفی که تلاش های بسیاری برای موفقیت من کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید