کوه شاهزاده مسلم و زیارتگاه آن


قله ی کوه شاهزاده مسلم مرتفع ترین قله در منطقه می باشد و در بالای آن زیارتگاه امامزاده مسلم واقع شده است.در سمت شمال آن روستاهای زنبر و یری آباد، سمت غرب آن روستای قرمزین، سمت جنوب آن روستای تجره و درسمت شرق آن روستای سنگک قرار دارد. زیارتگاه شاهزاده مسلم: شاهزاده مسلم زیارت گاهی […] نوشته کوه شاهزاده مسلم و زیارتگاه آن اولین بار در جامع ترین...

قله ی کوه شاهزاده مسلم مرتفع ترین قله در منطقه می باشد و در بالای آن زیارتگاه امامزاده مسلم واقع شده است.در سمت شمال آن روستاهای زنبر و یری آباد، سمت غرب آن روستای قرمزین، سمت جنوب آن روستای تجره و درسمت شرق آن روستای سنگک قرار دارد.

کوه شاهزاده مسلم و زیارتگاه آن

زیارتگاه شاهزاده مسلم:

شاهزاده مسلم زیارت گاهی است که بالای کوهی به همین نام درشمال روستای تجره در ۲۰ کیلومتری شهر نوبران ساوه واقع شده است.امکان کوهنوردی و صعود به قله برای علاقه مندان به کوهنوردی وجود دارد و همچنین بازدید از زیارتگاه شاهزاده مسلم و طبیعت زیبای این کوه می تواند خاطره ای به یاد ماندنی را رقم بزند.لازم به ذکر است که در کنار چشمه ی این کوه اتاقکی برای مسافرین و کوهنوردان تدارک دیده شده که می توان در آنجا خستگی راه راه را از بین برد.اگر به قصد این کوه و کوهنوردی به آنجا عازم شدید می توانید با مراجعه به روستای تجره و گردش در این روستا سفر خود را کامل کنید.

کوه شاهزاده مسلم و زیارتگاه آن

دسترسی به کوه شاهزاده مسلم:

این قله در بخش نوبران شهرستان ساوه، ۱۳ کیلومتری شمال شهر نوبران، جاده ساوه به همدان، جاده دهستان بیات، جاده روستای تجره، جاده امامزاده و ۵ کیلومتری روستای تجره واقع شده است.

کوه شاهزاده مسلم و زیارتگاه آن

کوه شاهزاده مسلم و زیارتگاه آن

کوه شاهزاده مسلم و زیارتگاه آن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج