ارتقای شاخص‌های بهداشتی از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی


ارتقای شاخص‌های بهداشتی از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی از هزینه‌کرد 232 میلیون تومانی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان جهت ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

ارتقای شاخص‌های بهداشتی از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی محمدرضا شایسته‌جو، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان با بیان اینکه ارتقاء شاخص‌های بهداشتی از برنامه‌های کمیته امدادست، گفت: به منظور ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی بیش از 232 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت با موضوعات آموزشی، بهداشت‌و‌روان، سبک زندگی سالم و کنترل بیماری‌های غیرواگیر، پیشگیری ازابتلاء به سرطان‌ها، تغذیه و بهداشت مواد غذایی، پیشگیری از اعتیاد در جوانان و نوجوانان ، بهداشت و سلامت در سالمندی، بهداشت محیط و سایر موضوعات بهداشتی وتغذیه‌ای مرتبط باسلامت از اقدامات انجام شده است.

شایسته‌جو از توزیع سبدهای بهداشتی در بین مددجویان تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد: در سالجاری تاکنون 5802 نفر از گروه‌های هدف از جمله دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی‏، دانشجویان‏، زنان سرپرست خانوار‏ و سالمندان از هدایای بهداشتی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس