برگزاری جشن های فاطمی همراه با جلسات سبک زندگی اسلامی 


برگزاری جشن های فاطمی همراه با جلسات سبک زندگی اسلامی 

مجید خوبی زاده گفت: به مناسبت این میلاد با سعادت جشن های فاطمی همراه با جلسات سبک زندگی اسلامی در سراسر کانون های مساجد جنوب در حال برگزاری است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: به مناسبت این میلاد با سعادت جشن های فاطمی همراه با جلسات سبک زندگی اسلامی در سراسر کانون های مساجد جنوب در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: در این بین کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت در نظر دارد با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و پایگاه مقاومت حضرت زینب (س)، طرح زندگی به رنگ خدا را برگزار کند.

وی اضافه کرد: این طرح قرار است در قالب سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شود.

خوبی زاده اظهار کرد: اولین نشست از سری جلسات سبک زندگی اسلامی روز دوشنبه ۲۸ بهمن سال جاری همراه با جشن میلاد حضرت زهرا (س) در دفتر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب ادامه داد: قرار است سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی هر ۱۵ روز یک بار برگزار شود.

وی ابراز کرد: با توجه به این که ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است بنابراین طرح زندگی به رنگ خدا با هدف عمل به فرامین رهبری در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

خوبی زاده افزود: احیاء و ترویج سبک زندگی اسلامی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی حوزه خانواده دارد و می تواند به دوام بنیان خانواده ها کمک کند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...