شوخی یک مرد با ویروس کرونا عاقبت خوبی را برایش رقم نزد + فیلم


شوخی یک مرد با ویروس کرونا عاقبت خوبی را برایش رقم نزد + فیلم

حوادث رکنا: یک مرد روسی در حرکتی ناشایست اقدام به شوخی با ویروس کرونا کرد که عاقبت خوبی را برایش رقم نزد.

به گزارش رکنا، ویروس کرونا با سرعت چشمگیری در چین و برخی کشور‌های جهان در حال گسترش است. هر روز کمیسیون ملی چین گزارش‌هایی از میزان مرگ و میر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا منتشر می‌کند که همین امر سبب نگرانی‌های جهانی شده است.

گرچه سازمان جهانی بهداشت در آخرین بیانیه خود افزایش آمار جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در چین را به کل جهان تعمیم نداده و اعلام کرده است که این افزایش صعودی نمی‌تواند تغییری در الگوی جهانی ایجاد کند، اما به طور کلی کرونا به لحاظ روانی نگرانی‌های بسیاری را برای افراد در اقصی نقاط جهان در پی داشته است.

در این میان برخی اقدامات ناشیانه می‌تواند بر شدت این نگرانی‌ها بیافزاید مانند آنچه یکی از شهروندان روسی درخصوص ابتلا به ویروس کرونا انجام داده است.

به دنبال شیوع گسترده این ویروس، یکی از شهروندان روسی در یکی از ایستگاه‌های مترو، با زدن ماسک و انجام حرکات نمایشی وانمود کرد که به این ویروس مبتلا شده است که این اقدام باعث ایجاد ترس و وحشت در میان مردم شده و سبب شد تا آن‌ها سراسیمه واگن مترو را ترک کنند.

به گفته منابع معتبر فرد مذکور برای این شوخی خطرناک، بازداشت و به ۵ سال زندان محکوم شد. ویدئوی این اتفاق در ادامه ارائه شده است؛برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید