سالن‌های جدید باغ کتاب و سینما بهاران افتتاح می‌شود


تهران (پانا) - سالن های پردیس تئاتر و موسیقی در مجموعه باغ کتاب بنابر وعده رییس سازمان فرهنگی هنری به زودی افتتاح می شود، همچنین سالن سینمای بهاران 26 بهمن مورد بهره برداری و اکران آزمایشی قرار می گیرد.

سالن‌های جدید باغ کتاب و سینما بهاران افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - سالن های پردیس تئاتر و موسیقی در مجموعه باغ کتاب بنابر وعده رییس سازمان فرهنگی هنری به زودی افتتاح می شود، همچنین سالن سینمای بهاران ۲۶ بهمن مورد بهره برداری و اکران آزمایشی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید صدراییان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از افتتاح سالن‌های جدید مجموعه باغ کتاب تهران و سینما بهاران خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌گذاری‌های حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری، مقرر شد که از دهه فجر امسال تا پایان اسفندماه هر ۱۵ روز شاهد افتتاح یک مرکز فرهنگی هنری توسط این سازمان باشیم و افتتاح سالن‌های جدید پردیس سینمایی ملت و میزبانی از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نیز با این نگاه انجام شد.

وی اضافه کرد: با توجه به این رویکرد، سالن‌های پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران نیز به زودی افتتاح خواهد شد. سالن اصلی تئاتر این مجموعه شامل ۲۶۰ صندلی، سن گردان و مجهزترین سیستم‌های صوتی است و سالن بلک باکس این مجموعه نیز ۱۶۰ نفر ظرفیت تماشاگر دارد. همچنین در باغ کتاب تهران یک استودیوی تمرین و ضبط موسیقی راه‌اندازی می‌شود که تجهیزاتی در تراز بزرگ‌ترین استودیوهای صدای کشور دارد. کافه گالری باغ کتاب به وسعت ۱۶۰ متر مربع و لابی و سالن انتظار به وسعت ۱۰۰ متر مربع نیز به این مجموعه فرهنگی اضافه خواهد شد.

صدراییان در پایان گفت: توجه به توسعه متوازن امکانات فرهنگی در سراسر شهر تهران یکی از اصلی‌ترین رویکردهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و سینما بهاران در منطقه ۱۷ برای استفاده شهروندان جنوب غرب پایتخت در روز شنبه ۲۶ بهمن ماه به صورت اکران آزمایشی گشایش می‌یابد. این سالن با ظرفیت ۴۵۰ نفری و دارا بودن سیستم صوتی دالبی از متمایزترین سالن‌های تهران خواهد بود. پس از اکران آزمایشی سینما بهاران، سالن سینمای این مرکز همایش کار خود را با یک یا دو سانس نمایش در روز آغاز می‌کند و به زودی و پس از کسب تائیده‌های لازم شاهد اضافه شدن آن به چرخه اکران خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...