حمایت مالی سفارت آمریکا برای گسترش فساد در اعتراضات عراق


حمایت مالی سفارت آمریکا برای گسترش فساد در اعتراضات عراق

بغداد – ایرنا – فراکسیون پارلمانی صادقون اعلام کرد که سفارت آمریکا در عراق با حمایت های مالی خود به دنبال گسترش فساد و بی بندوباری در میدان های اعتراضی این کشور است.

این فراکسیون با صدور بیانیه ای تصریح کرد که سفارت آمریکا در طرحی قصد گسترش فساد در میدان های اعتراضی کشور عراق را دارد.

صادقون تاکید کرده که سفارت آمریکا از پدیده های بی بندوباری و منحرف در میدان های اعتراضی حمایت می‌کند که به دور از اخلاق جامعه عراقی است.
این فراکسیون از دستگاه های فرهنگی، آموزشی و نهادهای مذهبی خواسته تا مسوولیت جلوگیری از جنگ مخرب آمریکا را بر عهده بگیرند.

در همین حال «مقتدی صدر» از روحانیان برجسته عراق در واکنش به پاره ای فراخوان های غیراخلاقی که قرار است به نام تظاهرات در عراق برگزار شود، گفت که عراق نه «قندهار افراط گرایی دینی و نه شیکاگوی بی بند و باری خواهد بود.»

وی روز گذشته (پنجشنبه) در واکنش به فراخوان های اخیر از جمله فراخوان «تظاهرات موسوم به جنس نرم» تاکید کرد که بر همه ما واجب است تا اجازه ندهیم عراق به «قندهار افراط گرایی دینی و شیکاگوی بی بندو بار، انحطاط اخلاقی، ناهنجاری جنسی، فسق، فجور و همجنس گرایی» تبدیل شود.

صدر با این گونه فراخوان ها به نام تظاهرات و آزادی خواهی به شدت مخالفت و اعلام کرد که در برابر این گونه اهانت ها به دین، عقاید و میهن ساکت نمی نشینیم.

رهبر جریان صدر فراخوان های بی بندباری و شهوت رانی به اسم آزادیخواهی را دستاورد اشغالگران آمریکایی در عراق دانست و تاکید کرد: به اینها (اشغالگران) اجازه نمی دهیم که اثرات دین و عقیده را از کشور عراق بزدایند همان طور که پیش از این به اشغالگران اجازه ندادیم که عراق را از هستی محو کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...